piotr119 49 Napisano Grudzień 21, 2013 Zaawansowany 49 954 czyli golf 2 1.6TD i jak z odpalaniem po takim zabiegu ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Grudzień 21, 2013 zgadza się, jeszcze nie złożony ale jestem dobrej myśli Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rolniku360 225 Napisano Grudzień 21, 2013 Zaawansowany 225 2534 nie lepiej trzeba było szukać nowego silnika ? ile cię to wyszło z tłokami ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Grudzień 21, 2013 na pewno by taniej wyszło ale czy lepiej to wątpię bo tymi samochodami każdy jeździ do końca a że dół miałem w stanie idealnym to tylko zrobiłem szlif bloku i nowe tłoki a to kosztowało ponad 8 stówek Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rafal13113 144 Napisano Grudzień 21, 2013 Zaawansowany 144 2354 ale długo nie pojeździ tato lata temu zrobił coś takiego w golfie I i troche było fajnie ale później zaczął brać olej i progi się porobiły bo tylko na zewnątrz jest warstwa utwardzona która została zebrana Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Grudzień 22, 2013 u mnie on nie ma ciężko i chodzi przeważnie na wolnych obrotach więc powinien trochę wytrzymać. np. u mnie w 4011 wał jest robiony na 7 szlif na dwóch czopach i trzyma ciśnienie pomimo że ma już ponad 10 lat Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rolniku360 225 Napisano Grudzień 22, 2013 Zaawansowany 225 2534 u nas to nawet na 5 szlif już robić nie chcą bo płaczą że panewek nie ma Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kij194 7 Napisano Styczeń 13, 2014 Użytkownik 7 95 @gintek wyczyść skrzynke bo nie mogę ci wiadomości wysłać Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się