Skocz do zawartości

Informacje o zdjęciu Ursus C-360

Zrobione z Sony Ericsson MT11i

  • 3,5 mm
  • 10/1250
  • f f/2.6
  • ISO 100
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • DK94
  • 190 1214

Jak się kopie trollem, mógłbyś zrobić film z pracy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MIKOLAJ276
  • 84 1189

@Zetek5340 dzieki :D

@DK94 to nie jest troll tylko skrzat przynajmniej tak na tabliczce pisze, on jest sporo większy od trolla :)

Kopię się bardzo dobrze, do fundamentów jest idealny jak i do obornika :) Filmu raczej nie bedzie bo nie bawię sie w takie rzeczy :/

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MIKOLAJ276
  • 84 1189

@michal97 czy będzie pasowała to nie mam pojecia ponieważ nie pamietam jak tam uchwyty wyglądają :/ ale pewnie po małych małych modyfikacjach bedzie pasować :)

@jacek-c-330 Dzięki :)

@Lukas90 pracuje sie całkiem fajnie, a co do wyglądu to trzeba by trochę odświeżyć tego skrzata :) Dzięki :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bandit66
  • 232 2468

Jeszcze załóż tura i ostrówek jak się patrzy :)

5!

_______________

Pozdrowienia :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MIKOLAJ276
  • 84 1189

@bandit66 heh no prawie by był :D

@Lukas90 farba roboty nie robi :/ ale zawsze przyjemniej sie patrzy jak sprzęt jest zadbany :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.