Skocz do zawartości

Schemat przełączania biegów w t-25 a1


zetor10145turbo95

Tak dla tych co nie mają tabliczki:) Autocommand w nh się chowa :):)


Rekomendowane komentarze

ZCh - wsteczny PCh - Luz Jak się zmienia te biegi trzeba walnąć ręką z całej siły i przeskoczy jak to w ruskim :) Kwestia wprawy wsteczny fajnie wchodzi nawet jak jesteś rozpędzony do przodu xD

Odnośnik do komentarza

PCh- do przodu, kolega się pomylił :) Są wersje, że biegi występują nieco inaczej, tj 1/2-3/4-5/6 a nie jak na schemacie 1/3-2/4-5/6. Nie jestem pewien, ale schemat dotyczy chyba skrzyni z 2 wajhami? Z resztą schematy biegów były już maglowane nie raz...

Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty

Opublikowano

To jest chyba do tych najstarszych ruskich ktore miały jeszcze biegi na 2 wajchy

Odnośnik do komentarza

Mam dwa ruski(1978 ,1988) jeden jest z takimi dźwigniami do zmiany biegów nie wtajemniczonym wydaje się skomplikowane ale kwestia przyzwyczajenia zaletą jest zmiana z 5 na 6 jedne przełożenie dźwigni i jazda :D a do tego dźwignia rewersu nie dostaje luzu na tulejce jak w nowszym bo dźwignia jest osadzona na skrzyni :P

Odnośnik do komentarza

Tak pomyliłem się PCh to przód :)

Tak wszystkie biegi do tyłu oprócz dwóch redukcyjnych

Jak się człowiek nauczy to się jeździ najgorzej przerzuca się zam I na zam II przynajmniej u mnie tak jest czasem trzeba wziąć młotka i we wodzik przy.....

Odnośnik do komentarza

Masz tak, bo masz niewyrobione zatrzaski (albo zastałe) i/lub mocne sprężyny zatrzasków. U mnie po wymianie na nowe sprężynki (bo na starych wybijało biegi) też wszystko ciężko chodzi. Nowe sprężyny były jakieś 5mm dłuższe od starych.

Albo masz źle wyregulowaną tą blokadę? Ale myślę, że to wina zatrzasków.

Odnośnik do komentarza

To wina zatrzasków, Jak nie mam założonych tych dekielków to wszystko chodzi a jak nie to wtedy walnę młotkiem oczywiście trzonkiem żeby go nie sklepać. A jak założę te dekielki to zawsze coś się dzieje a to się zakleszczy a to bieg nie chcę wejść

Odnośnik do komentarza

Dzięki za info. Ogarnąłem temat i teraz wiem jak to mniej-więcej chodzi. Faktycznie tu są dwie dźwignie - schemat z lewej to biegi, a z prawej to reduktor/rewers. Górą przerzucamy reduktor, dołem rewers. Ta skrzynka jest chyba tą najbardziej skomplikowaną. Widziałem na internecie tą prostszą z 1 dźwignią. Trzeba przyznać, że to nieźle ogarnięta przekładnia. Jest tu nawet rewers! W C-330 i C-360 oszczędzano na biegach, a tu proszę: 16/12.

Odnośnik do komentarza

Dzięki za info. Ogarnąłem temat i teraz wiem jak to mniej-więcej chodzi. Faktycznie tu są dwie dźwignie - schemat z lewej to biegi, a z prawej to reduktor/rewers. Górą przerzucamy reduktor, dołem rewers. Ta skrzynka jest chyba tą najbardziej skomplikowaną. Widziałem na internecie tą prostszą z 1 dźwignią. Trzeba przyznać, że to nieźle ogarnięta przekładnia. Jest tu nawet rewers! W C-330 i C-360 oszczędzano na biegach, a tu proszę: 16/12.

Jak się doliczyłeś tylu biegów?

Odnośnik do komentarza

Tak czy inaczej, który polski sprzęt ma tyle biegów do tyłu... ? :)

Który ciapek ma 8 do przodu? :D

Który starszy ciągnik ma rewers? :)

Majstersztyk Rosjan :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v