Skocz do zawartości

Autosan D-47

Przyczepa Autosan D-47A po malowaniu i remoncie


  • Like 1


28 komentarzy



Rekomendowane komentarze

Wszystko jest wykonane przeze mnie ;) czasem brat pomógł mi coś założyć czy przytrzymać. Była zasypana zbożem cała to resory były proste, a opony prawie nie czują 5BAR ciśnienie. I kiprowałem do tyłu to zboże to nic sie nie działo. Jedynie siłownik podkręcić musiałem bo pełnej nie dźwigało tylko zawór się blokował. hamulce kompletuję powoli. od beczkowozu i rozrzutnika będą siłowniki (bo i tak nie używa się tam hamulców), butla jest elegancka, złączkę mam. teraz tylko regulatory zawory i te sprawy przy butli.

koszt zakupu 2,5 tysia, koszt remontu koła miałem swoje ale kosztowały by pewnie z 1 tyś. łożyska, piaskowanie, materiał, farba, elektryka, odblaski, naklejki, zawiasy resory, bałwanki, śruby, wzmocnienia ram, drabinki, blachy i szeregi innych drobnostek o których można by jeszcze pisać pół dnia wyniosło 6100zł w przybliżeniu. czyli reasumując. Przyczepa ma wartość 9600zł , bez robocizny mojej...

Przyczepa z kierunkowskazami z przodu nie przejdzie przeglądu, do przyczep nie są nawet przewidziane kierunki po bokach, jedynie z tyłu. Poza tym szczegółem profesjonalnie przeprowadzona odnowa.

miałem wysokie koła więc burty zdały by się podwójne a po drugie ramo było wzmacniane to szkoda by z tego nie korzystać. ale na kołach 15.3" o rozmiarze11,5-75 pięknie się prowadzi w roli albo na 12.0/75-15,3 jeszcze lepiej

Przyczepka piękna ,wykonana idealnie ;) ale.... czemu nie uchylne burty osobiście nie widzę sensu po mimo ,ze włożyłeś w to tyle pracy i pieniędzy.

Takie moje słowo krytyki;)

Kolego Pawel6485 ;) Jedynie przednie się nie uchylają ;) wszystkie pozostałe 6 sztuk się uchyla dolne w dół a górne do góry są na zawiasach więc w czym problem ? :) chyba że chodzi ci o takie otwieranie jak jest w Wielbłądach albo w Prośnarach że jednym pociągnięciem uchyla sie cały bok. Myślałem nad tym ale to drogie sprawy są te zawiaso-zatrzaski. Skórka za wyprawkę kolego.

Przyczepka piękna ,wykonana idealnie ;) ale.... czemu nie uchylne burty osobiście nie widzę sensu po mimo ,ze włożyłeś w to tyle pracy i pieniędzy.

Takie moje słowo krytyki;)

Ja też nie będę robić otwieranych od dołu. Nie są mi potrzebne takie.

A ja dołacze sie do krytyki Pawła. Akurat w moim gospodarstwie odnowa przyczepy do ktorej pewnie zabiore sie jakos na wiosne bez dolnego otwietania burt była by bez sensu bo to co jest oryginalne to do zboza sie nie nadaje jeszcze z tymi nadstawkami trzeba uwazac zeby cos ta burta nie zrobiła człowiekowi. Dlatego lepiej dołozyc pare zł na dolne otwieranie i spokojnie rozładowywac ja.

ale skoro ci nie potrzebne to po co? Ja mam zamówione burty do przyczepy i będą otwierane tradycyjnie, czemu? bo tam gdzie kipruje nie ma kosza pod kołami tylko jest z boku

;) burty tego typu tak się spawa. praktycznie każdy spaw powoduje skurcze jednak trzeba nauczyć się je ograniczać do minimum i przewidywać gdzie i w jakim kierunku powstanie.
Gość

Bardzo ladna robota, tylko oby rama ci wytrzymala te przyczepy maja slabe ramy generalnie a ty u ciebie podwojne burty no no,wiem bo mialem taka przyczepe kiedys. Mocne ramy maja 6 tonowe. Ale remont pierwsza klasa!


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×