rotor32 108 Opublikowano 15 Września 2013 Podobają mi się te ciągniki Chociaż ten z prawej mógłby mieć tylne błotniki takie jak ten z lewej. Odnośnik do komentarza
wojciech675DT 49 Opublikowano 15 Września 2013 błotniki ma takie same tylko że z prawej ma szersze kapcie dlatego tak wystają Odnośnik do komentarza
pp1208 706 Opublikowano 15 Września 2013 ten z prawej łądniejszy ale za oba daj 5 Odnośnik do komentarza
wojciech675DT 49 Opublikowano 15 Września 2013 dzięki za 5 prawy ładniejszy ale i delikatniejszy Odnośnik do komentarza
pp1208 706 Opublikowano 15 Września 2013 a co masz na myśli ze delikatniejszy ? Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1658 Opublikowano 15 Września 2013 Silnik ma gorszy tzn. bardziej mułowaty, ale poza tym jest wszystko to samo, więc różnica w awaryjności zależy od operatora... Odnośnik do komentarza
wojciech675DT 49 Opublikowano 15 Września 2013 nie do końca sie zgodzę z przed mówcą u mnie np są bardziej badziewne wykończenia w środku które same pękają farba odchodzi jest pełno czujników których w poprzednim nie ma z których leci sie poci niby ma takie same mocowanie przednich błotników a tam sie trzymają a u mnie obleciały dwa i dla znajomego też mułowaty jest fakt ale tylko na początku jak turbina zaczyna wchodzić na obroty to jest już dobrze dlatego poprzednie ft są leprze do ładowaczy bo ma bardziej agresywny silnik mniejsze sprężanie ma lepiej pali w zimę niby takie same ale ten z prawej sporo więcej pali i to nie żadna ściema Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1658 Opublikowano 15 Września 2013 hmm Co do silnika to fakt ten po prawej pali więcej bo jest turbodoładowany, ten po lewej ma wolnossący silnik, który był o wiele żwawszy no i oszczędniejszy od tego po prawej No cóż, co zrobić czym nowsze normy spalin, tym gorsze silniki. Co do błotników przednich u mnie jest spokój. Co do farby, też byłoby ok bo tylko na obciążnikach z mojej winy odleciało bo za mocno myjką przytrzymałem... Co do plastików w kabinie to mi siedzonko pękło pasażera ;0 Odnośnik do komentarza
wojciech675DT 49 Opublikowano 15 Września 2013 no i na pewno mniej żywotne od poprzednich siedzenie to od razu mi jakoś pękło później z drugiej strony ale siatka i żywica od spodu i nie widać u mnie jak by myjka przeleciał po korpusie przodu to bym może farby wogle nie miał ty tam blisko mieszkasz tego Mrągowa prowadzą oni może sprzedaż takich części Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1658 Opublikowano 15 Września 2013 Części na pewno mają W sumie sam musze sie dowiedzieć ile takie siedzonko kosztuje, ale może niedługo się dowiem Odnośnik do komentarza
wojciech675DT 49 Opublikowano 15 Września 2013 ja raz widziałem na jednej z stron własnie ale na smierć zapominałem jak możesz dowiedz sie ile takie mocowania kosztują te przy moście Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1658 Opublikowano 16 Września 2013 Siedzonko ok 190 zł, co do mocowań błotników to wyleciało mi to z głowy :huh: Odnośnik do komentarza
NhBartek 40 Opublikowano 16 Września 2013 W Koi bezpośrednio wolali za te siedzenie jakies 120 zł. Odnośnik do komentarza
wojciech675DT 49 Opublikowano 16 Września 2013 ursus daj mi nr tam gdzie dzwoniłeś i podaj meila to ci pokażę jak ja siedzenie zrobiłem może nie ma czym sie chwalić ale tera nie pęknie Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1658 Opublikowano 16 Września 2013 Ja w firmie przejazdem byłem U mnie pod siedzonkiem jest blacha więc nie powinno pęknąć a jednak. Co do części to tutaj się dowiaduj Dział Części Zamiennych tel. +48 89 743-37-02 tel. kom. +48 691-115-803 e-mail:jh@farmtrac.com.pl Odnośnik do komentarza
wojciech675DT 49 Opublikowano 16 Września 2013 podaj na pw meila do siebie blacha nie jest elastyczna i może dlatego Odnośnik do komentarza
tomek826 41 Opublikowano 16 Września 2013 @Wojciech675dt skąd jesteś bo widzę że diler z Nowej Wsi Ełckiej chyba? Sprzęty na 5 Odnośnik do komentarza
wojciech675DT 49 Opublikowano 16 Września 2013 tak tak Barni a ja z Rożyńska mała miejscowość trasa Ełk Orzysz Odnośnik do komentarza
tomek826 41 Opublikowano 16 Września 2013 A to kojarzę, to chyba gdzieś koło Ruskiej Wsi Odnośnik do komentarza
farmtraczek 2 Opublikowano 2 Listopada 2013 Mówicie że farmtrac 675DT turbo jest słabszy od 80 4WD(posiadam takiego) przecierz silnik raczej to samo a jak ma jeszcze turbo to powinnien być zrywniejszy od 80 4WD? Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1658 Opublikowano 2 Listopada 2013 Nie jest słabszy, tylko jest bardziej mułowaty. 80 4WD ma silnik wolnossący który osiąga większy moment obrotowy przy niższych obrotach silnika, przez co lepiej ciągnie i mniej pali. Odnośnik do komentarza
wojciech675DT 49 Opublikowano 3 Listopada 2013 no dokładnie jak ursus napisał no ale 675 jak wejdzie w obroty to lepiej ciągnie jak 80 4wd no fakt więcej pali Odnośnik do komentarza
farmtraczek 2 Opublikowano 9 Listopada 2013 no moj farmtrac 80 4WD ma 73,5 konia a te 675DT 75koni to co turbina dodaje mu tylko 1,5konia? zastanawiam się nad dorobieniem turbiny do 80 4WD co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się