Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

Przeróbka

Prosto, tanio, i co najwazniejsze skutecznie :) i w kazdej chwili mozna zdemontowac.



15 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Hmm pomysł pierwsza klasa, aż chyba sam pomyślę aby coś takiego wykombinować proste i może być bardzo pomocne, i prawie brak ingeracji w oryginalny układ. :)

To fakt wystarczy tylko przewiercic otwór w oryginalnej dzwigni, i potem przyzwyczaic sie do nowej dzwigni :) tzn do przodu-gora, do tyłu- doł :D


 

A możesz kolego napisać jak albo najlepiej dać fotkę tej przeróbki? Będę wdzięczny . Pozdrawiam 

Poprawianie fabryki, zawsze spoko :) ja w c-330 też przerobiłem, że mam pod reką.

 

 

 

@otson odezwij się do mnie na gg bo na AF nie będe wstawiał bo zaraz posypie się fala krytyki, że mało estetycznie,  niepomalowane itp...


 

@talar dodaj tu fotkę. Takiej przeróbki tu jeszcze nie ma. Nie jednemu się przyda. A krytyki się nie bój. A się upierasz nie dodawać to daj mi na PW. Koledze się przyda. 

Akurat  dla mnie każda przeróbka jest bez sensowna  nie to że mi się to nie podoba ale poprostu nie lubię tego że ktoś coś zawsze przerabia :(

Podobnie ma Prorok zrobione. I o to chodzi ktoś coś podpatrzy i bierze się do roboty :)
Ja mam tak zrobione, iż kierunki jak w oryginale, tylko dźwignia dłuższa, mam zdjęcia w galerii :)
5!


_______________
Pozdrowienia :)

@TheMariko12 Wiesz, jak to mówią ,,fabryki nie poprawisz'' , ale z drugiej strony polska fabryka (mam na mysli c360 np) robiła prosto, ale nikt nie powiedział że skutecznie, dajmy na to nawet tą wajche od podnośnika, wystarczyło, aby bylo troche bardziej pomyslane i było by to pod ręką, a tak to nisko sie schylać. C360 to ciągnik jak ciągnik, ale ile wiecej było by komfortu jak by miały oryginalnie montowane wspomagania kierownicy? Także ,,fabryki nie poprawisz'' jednak nie zawsze sie sprawdza :D


Co do przeróbki to myślę ze dosyc porecznie jest teraz, miałem tak u siebie w zetorze, z początku bylo ciezko sie przyzwyczaic do stron ale pozniej juz bylo w normie, lecz zdjąłem to bo i tak mało uzywam podnosnika. A zrobilem wtedy cos takiego ponieważ przez zabudowe mostu, ktora moze nie byla do konca przemyslana (nie ja robilem) wajcha oryginalna od podnosnika chowala sie ponizej zabudowy i to byla główna przyczyna :D

@TheMariko12 Każda przeróbka bez sensowna? ;o np wiem że tu ktoś na AF zrobił "przeróbkę" 60tki aby podnośnik działał niezaleznie od wałka WOM. Czy taka przeróbka nie jest użyteczna? I lepsza niż rozwiązanie z fabryki? Czy przerobienie blokady mostu na "zaciąganą" jak hamulec ręczny nie jest użyteczną i praktyczną zarazem sensowną przeróbką? Chyba że wolisz zaciągać gaz ręczny i stawać w kabinie. Pół biedy jak masz np kabinę kunów czy czeską albo bez kabiny jeżdzisz a jak masz puszkę? Oj kręgosłup boli:d Nie mówiąc już o innych rzeczach których brakuje tym ciągnikom.

 

 

  • Like 1

Ja tak miałem zrobione tylko na łączeniu miedzy oryginalną wajchą a tą nową miałem cięgło od sprzęgła c360 ale wywaliłem bo sie jakoś przyzwyczaic nie szło 

Akurat  dla mnie każda przeróbka jest bez sensowna  nie to że mi się to nie podoba ale poprostu nie lubię tego że ktoś coś zawsze przerabia :(

 

a ja akurat lubie przeróbki ale nazwał bym to inaczej a dokłądnie Modyfikacje :) od małego siedzialem w garazu i grzebałem i kąbinowałem :P

 

  • Like 1

Pomysł 5 / 5 :) Mógł byś napisać wymiary , rozmiary wszystkich elementów pasowań to jutro na szybkiego bym coś takiego skręcił :) Pozdrawiam :)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×