Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w T-25 / T-30 / T-40

T-25

Dodatkowy zegar, teraz ładowanie jest pod kontroląsmile.png


Informacje o zdjęciu T-25


21 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Paweł nie kupuj tego szajsu, ja to mam i to kłamie jakieś 1,5V co najmniej! Zmienię go latem na normalny woltomierz okrągły do 15V i będzie git.

ładowanie mam 14,4 a pokazuje około 13.

No właśnie u Ciebie to widziałem :) i pisałeś że oszukuje i stachu też pisze że kłamie alternator zrobiłem już ładuję dość ładnie:) a okrągły na allegro szukałem to nie ma akurat takiego żeby pasował w ten otwór :-/

No też właśnie u mnie tak samo kłamie ale wiem że jak ma 13  na Tym Voltomierzu to jest  dobrze  a co do podłączenia zegara od temp to czujnik znajduje się w filtrze oleju i jest podłączony pod zegar a jak dokładnie to nie oglądałem  dokładnie ale jak bd mieć czas to zobaczę

Pawle zgadza się, te z allegro są 60 czy tam 63mm a ten chyba 43 nie wiem dokładnie ale zawsze można powiększyć otwór albo wstawić kwadratowy mini a resztę zaślepić. Tak czy inaczej te nawet najtańsze woltomierze lepiej pokazują jak ten dedykowany :(

No właśnie tak jak mówisz założyć kwadrat i będzię git :) tylko tyle że kuzyn pożyczył mi do sprawdzenia voltomierz okrągły i pokazywał 15V a miernik 14.75 :) i też nie wiadomo który dobrze pokazuje :(

Elektroniki są wrażliwe na temperaturę, z resztą jak wszystkie woltomierze. W elektroniku dodatkowo może siedzieć bateria i też będzie źle pokazywał. Podejrzewam, że elektronik w tym wypadku pokazał dokładniej, a błąd 25 setnych jest niczym w porównaniu do 1,4V różnicy :)

Ja ten kupiłem i wcale nie działał miał wadę fabryczną  ktoś podczas składania przycisnął kabelek  + do masy i robiło się zwarcie  za nic nie można było dojść co jest dopiero rozebrałem a tu widać jak byk jak się zwiera  wystarczyło przegiąć kabelek zaizolować i działa.

A ciekawe, jakby tak wskazówkę przesunąć o te brakujące 1,4V, może by

pokazywał jak trzeba. Też taki kupiłem, pierwsza próba pod prostownik,

potem posprawdzałem ładowanie we wszystkich ciągnikach:D Na koniec w brata Zumico GR200, aż skali zabrakło i to na średnich obrotach:lol:

 

Nie pamiętam czy w środku nie ma jakiejś śrubeczki regulacyjnej, ale one są po prostu źle wyskalowane, bo na zgaszonym silniku pokazuje dokładniej, a czym większe napięcie tym bardziej przekłamany wynik.

też mam w tym miejscu woltomierz. Najtańszy jaki był raczej nie przeznaczony do takich zastosowań. Niby na oko solidna konstrukcja a po pierwszym deszczu w środku woda się pojawiła. Rozebrałem, silikonem uszczelniłem i działa już 2 rok. Tylko z dołu od styków małą dziurkę zrobiłem.

na letnim ładowaniu powinien pokazywać na samym początku zielonego pola na zimowym powinien zajsc tak w poblizu pierwszej kreski na zielonym polu. Takie napiecia ładowania maja ruskie alternatory i sa bardzo dobre . Kto ma problem z elektryka albo czyms innym chetnie pomoge pisac na priw :)

 

 

Ja u siebie zmieniłem aby regulator od poloneza i niby pokazuje 15V ale nie wiem czy akurat na tym voltomierzu jak ma stachu1991 i wlatcakomaruf by tak rzeczywiście tyle  pokazał :)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.