Skocz do zawartości

Ursus 11034 - tył



Całkiem inny niż w 11024, no i brak zwolnic przy kołach!


Rekomendowane komentarze

113KM Perkins EuroIIIB, 450Nm, skrzynia 24x24 mechaniczna, synchron., hydrauliczna blokada tylnego mech., elektrohydro. blokada przedniego mech., max 40km/h, WOM niezależny i zależny, EHR, 62l/min, 19MPa, trzysekcyjny rozdzielacz, hydraulicznie sterowane hamulce, 420/70 R24 przód, 520/70 R34 tył, zaczepy Scharmullera, 4100kg bez obciążników, 260kg na przodzie w standardzie.

Parametry ciekawe a jeżeli będzie właśnie taka cena to wręcz fantastyczne. Dla miłośników ładowaczy czołowych mogła by być ylko większa wydajność hydrauliki opcjonalnie.

 

Silnik to Perkins 854E? Ciekawe czy się nie robią w bambuko z nim, bo jest produkowany przez FPT/Iveco w Turynie (jednostka F5C). Pewnie jako FPT kosztowałby taniej smile.png

 

http://www.perkins.com/cda/files/2207701/7/854E-E34TA%20%20Industrial%20Engine%20PN1956.pdf

 

 

 

Brak regulacji prawego wieszaka nie przeszkadza....pod warunkiem,że nie orze się pługiem zagonowym a przecież nie wszyscy mogą i muszą mieć pługi obrotowe...no ale miejmy nadzieję,że to tak na targi tylko na szybko założyli co mieli....zresztą te wieszaki to konstrukcja z konca lat 60-tych do ciągników MF serii 1XX i póżniejszych a również Ursusa 4512 i pochodnych...są więc DUŻO za słabe do dzisiejszego ciągnika klasy 100 KM...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v