Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Koła, Opony, Felgi

14 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Opona nie wskoczyła ponieważ jest za wąska. 255 w góre powinna wejść. Ja w kombajnie mam 265 o ile dobrze pamietam i ładnie leży

Gość Profil usunięty

ciekawe jak będzie z kierowaniem ciągnika na gruncie bo raczej takie opony są stworzone do asfaltu a nie jazdy po polach

felgi są od ostrówka koszt to 172zł  te kółka są przy c360 a patęd jest taki naciągniete  są paski klinowe na felgę żeby opona po nabiciu nie poruszała się po feldze i była wypośrodkowana .

ciekawe jak będzie z kierowaniem ciągnika na gruncie bo raczej takie opony są stworzone do asfaltu a nie jazdy po polach

 

powiem ci tak moim zdaniem w polu przeważnie się robi jak jest sucho to rade sobie da na tych oponach  a jak jest błoto to na każdej oponie się oklei 

opona jakias wielosezonowa wiec powinna sobie dawac rade na roli, moze w orce nie bedzie wesolo


czy felga nie powinna byc odwrotnie?


ile dales za opony, nie myslales nad uzywka od minikoporek

opona jakias wielosezonowa wiec powinna sobie dawac rade na roli, moze w orce nie bedzie wesolo

czy felga nie powinna byc odwrotnie?

ile dales za opony, nie myslales nad uzywka od minikoporek

 

nie morze być odwrócona bo zawadza felga o oś a apropo używek to nie wiadomo czy one są równo zużyte a przód będzie mi potem skakał a te są idealnie równiutke i dałem za  nie 140zł za obie.

Moim zdaniem jak to mówią "szkłem d*py nie obetrzesz" , dałeś tanio za opony , ale teraz będziesz cierpiał przy pracach z ładowaczem bo taka opona napewno ma dobrą przyczepność , zapewne też nie wytrzyma długo obciążeń przy pracy z turem , czego oczywiście nie życzę ;)


 


 P.S. pisze się "patent" .

wytrzyma to nie jest zwykła opona ona jest od dostawczaka specjalnie zbrojona nacisk max na oponę to 1650kg


 

Z doświadczenia wiem że opony samochodowe nie sprawdzają się w polu gdyż strasznie się ślizgają i ciężko się kręci ze względu na dużą powierzchnię styku z podłożem. Nie wiem po co też kombinować z jakimiś paskami klinowymi jak opona 15" bez problemu nachodzi( u siebie na tej feldze miałem oponę 225/70/15r) i wytrzymywała z turem. Proponował bym Ci też popodcinać kanty w zwrotnicach i obrócić felgi bo wtedy masz szerokość równą z tylnymi kołami.


 

Z doświadczenia wiem że opony samochodowe nie sprawdzają się w polu gdyż strasznie się ślizgają i ciężko się kręci ze względu na dużą powierzchnię styku z podłożem. Nie wiem po co też kombinować z jakimiś paskami klinowymi jak opona 15" bez problemu nachodzi( u siebie na tej feldze miałem oponę 225/70/15r) i wytrzymywała z turem. Proponował bym Ci też popodcinać kanty w zwrotnicach i obrócić felgi bo wtedy masz szerokość równą z tylnymi kołami.

 

 

ale kolega tutaj ma felge 15,3 to opona nie wchodzi ja w przyczepach kupowałem nowe felgi 15 i opony od busa wzmacniane i te opony dla mnie są leprze bo po drogach jak miałem naładowane 6t to tylko czekałem kiedy opony postrzelają a jak mam te od busa to jest zarąbiście nabite po 4bary i i jest dobrze a rolnicze to albo strzelały albo z powodu obciążenia albo przegrzania

 

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×