McCormick MTX 135 T3
Pierwszy w Polsce nowy MTX w takiej kompletacji. W porównaniu MTX pokonał NH T6.165 który był sporo sporo tańszy.
Co widzimy na zdjęciu McCormick MTX 135 T3?
Na placu, gotowy do ciężkiej roboty, prezentuje się niezawodny McCormick MTX 135 T3 – prawdziwy koń pociągowy, który produkowany był w latach 2005-2009 i do dziś niezmiennie cieszy się uznaniem. Pod maską drzemie pancerne serce – 6-cylindrowy silnik Perkinsa o mocy 135 KM, który bez zająknięcia napędza zarówno zamontowany z przodu solidny tur L-108, jak i potężny 5-skibowy pług obracalny wpięty na tylny TUZ. Na mokrej kostce po roztopach, z zadbaną blacharką i głębokim bieżnikiem opon, McCormick sprawia wrażenie maszyny, która właśnie zjechała z pola po udanej orce lub szykuje się do kolejnych wyzwań. Choć nie jest to najnowszy model, jego reputacja, połączona z trwałością i dostępnością części, sprawia, że na rynku wtórnym wciąż trzyma dobrą cenę, wahając się dziś od 120 do 180 tys. zł za zadbany egzemplarz. To sprzęt, który posłuży jeszcze długie lata, dowodząc, że liczy się solidna, angielska inżynieria.

Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się