Skocz do zawartości

Mtz



Przerobione włączanie przedniego napędu


Rekomendowane komentarze

Nie dziwię się. Regulacja w oryginale jest ale wszystko lata, goni i dzwoni. Do tego zrobione z druta i kawałka blaszki. Duża wrażliwość na błąd w regulacji.  Ja to trochę na wzór zetora 5340 zrobiłem. W pozycję włączona lekko ciągnie miękka sprężyna. Nawet jeśli kabina się buja niweluje ona możliwość wyłączenia. Na razie się sprawdza zobaczymy co będzie w zimie jak na napędzie będzie jeździł kilkanaście godzin dziennie. Ale myślę że się spisze.

Ja znowu mam wizję jak przerobić dźwignię zmiany biegów żeby była z boku jak w nowszych kabinach bo u mnie w wersji sport wkurza wajcha między nogami szczególnie przy wsiadaniu i wysiadaniu. Szykuje mi się dłuższy urlop pod koniec roku to może coś zrobię bo przecież hydraulika też nie poprawiona jeszcze. Końca nie widać wszystkich przeróbek :P Żeby tylko mrozów dużych nie było.

Też mam wajchę na środku i denerwuje mnie to. Jak zostawisz go na biegu to przełożyć nogi nie idzie. W ogóle dużo wsiadam i wysiadam a wajcha na środku przeszkadza. Zółw-zając już przerobiłem, jak w nowszych wajcha idzie aż pod kierownicę a z tą problem. Może kupie dekiel. Zobaczy się. Znowu jak się używa hydrauliki i nawraca to dobra bo bieg zmieniam lewą a prawą hydraulikę.

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v