Skocz do zawartości

Belarus 820.1



Pierwsza fotka na af :D


Rekomendowane komentarze

Piękny ciągnik, a co do mostu krzyżakowego, to wiele byś nie dopłacał (około 5tyś) bo widzę że twoja maszyna to nie jest na najuboższa wersja z małymi kołami!

 

P.S. W tym roku dużo przybyło nowych MTZ-ów na AF (chyba taki rok już się nie powtórzy), bo naszych nowych 820 już nie będzie można rejestrować!

Czemu? Chodzi o normy czystosci spalin?

Załóz sobie przynajmiej taki laczki jak ja mam i zobaczymy czy Ci długo te stożki wytrzymają :D

 

Ogólnie ładna maszyna, Panowie ja mam Euro 2 emisje spalin :o. Nie rozumiem tu czegos...

 

Wytrzymał by na takich szerokich laczkach spokojnie tylko sprzęgło na wałku przedniego mostu trzeba by było podciągnąć ale taki problem to ty pewnie miałeś albo na pewno będziesz miał w swoim belarusie bo w nim jest tlylko przedni most zmieniony a a wałki od skrzyni do przodka zostały te same. Wiem bo znajomy musiał przerabiać w swoim

Panie Zubiel, wyobraź pan sobie taką sprawę, ze opona na feldze 24 jest sporo wieksza od 20, ma wiekszy obwod, a co za tym idzie ma o wiele wiekszą powierzchnie kontaktu z podlozem, a co z kolei za tym idzie to lepsza trakcja, czyli lepszy uciąg i komfort pracy bo mniej wyboje odczuwa, i mniej gniecie glebę podczas jej uprawy, rozumiesz teraz roznice?! Nawet belarusa na oczy nie widziales a widze ze sie znasz na nim jak mało kto, chyba mam swojego mtza od 10 lat, i znam wady i zalety stozkowego mostu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v