Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Jozeph
  • 0 239
twoj belarus?? jak sie sprawoje?

 

Mój B) . Jak narazie nie moge nic powiedzieć bo ma 10 MTG.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Jozeph
  • 0 239

Chyba o jakieś 10000zł. Niestety nie wiem dokładnie ponieważ nie było mnie przy kupnie <_<

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wilku
  • 2 304

A na ilu ha. bedzie pracował? Gratuluje nowego nabytku, aby bezawaryjnie służył :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dniowiec
  • 4 275

Na 20 ha to on nie bedzie mial co robić. Ja kupiłem takiego tylko że na krzyżakach i nie żałuje, za te pieniądze to dobra maszyna.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Zubiel
  • 0 20

stożkowy a krzyżakowy różni się tylko wyglądem a prace wykonasz te same bez różnicy. Ja tam niewidzę potrzeby dopłacać za krzyżakowy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ROLNIK7
  • 16 363

Piękny ciągnik, a co do mostu krzyżakowego, to wiele byś nie dopłacał (około 5tyś) bo widzę że twoja maszyna to nie jest na najuboższa wersja z małymi kołami!

 

P.S. W tym roku dużo przybyło nowych MTZ-ów na AF (chyba taki rok już się nie powtórzy), bo naszych nowych 820 już nie będzie można rejestrować!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zajac1
  • 27 1267
Piękny ciągnik, a co do mostu krzyżakowego, to wiele byś nie dopłacał (około 5tyś) bo widzę że twoja maszyna to nie jest na najuboższa wersja z małymi kołami!

 

P.S. W tym roku dużo przybyło nowych MTZ-ów na AF (chyba taki rok już się nie powtórzy), bo naszych nowych 820 już nie będzie można rejestrować!

Czemu? Chodzi o normy czystosci spalin?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zajac1
  • 27 1267
Tak właśnie o to chodzi, MTZ-y 820 nie spełniają normy EURO 2!

szkoda bo to dobre maszyny <_< :(

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dniowiec
  • 4 275

Panowie nie ma sie co martwić. Moim zdaniem to Białorusini założą nowe pąpy wtryskowe i nie bedzie problemu. Te nasze 820 mają silnik Euro 1 a te starsze miały Euro 0. Widać na Bialorusi nie widzą sensu w robieniu silników na wyrost żeby zaraz Euro 3 spełniały.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotrus89
  • 3 778
stożkowy a krzyżakowy różni się tylko wyglądem a prace wykonasz te same bez różnicy. Ja tam niewidzę potrzeby dopłacać za krzyżakowy

 

...bo masz dwa mtzy na stozkowym i na krzyzakowym moscie i nie widzisz zadnej roznicy co nie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Zubiel
  • 0 20

Wyjaśnij mi dlaczego na krzyżakach jest tyle lepszy bo dla mnie nie ma prawie żadnej różnicy w2 wykonywanych pracach (fakt te koła na krzyżakach lepiej wyglądają bo są 24 calowe niż te niższe 20)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MarcinBelarus
  • 0 349

Załóz sobie przynajmiej taki laczki jak ja mam i zobaczymy czy Ci długo te stożki wytrzymają :D

 

Ogólnie ładna maszyna, Panowie ja mam Euro 2 emisje spalin :o. Nie rozumiem tu czegos...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Zubiel
  • 0 20
Załóz sobie przynajmiej taki laczki jak ja mam i zobaczymy czy Ci długo te stożki wytrzymają :D

 

Ogólnie ładna maszyna, Panowie ja mam Euro 2 emisje spalin :o. Nie rozumiem tu czegos...

 

Wytrzymał by na takich szerokich laczkach spokojnie tylko sprzęgło na wałku przedniego mostu trzeba by było podciągnąć ale taki problem to ty pewnie miałeś albo na pewno będziesz miał w swoim belarusie bo w nim jest tlylko przedni most zmieniony a a wałki od skrzyni do przodka zostały te same. Wiem bo znajomy musiał przerabiać w swoim

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotrus89
  • 3 778

Panie Zubiel, wyobraź pan sobie taką sprawę, ze opona na feldze 24 jest sporo wieksza od 20, ma wiekszy obwod, a co za tym idzie ma o wiele wiekszą powierzchnie kontaktu z podlozem, a co z kolei za tym idzie to lepsza trakcja, czyli lepszy uciąg i komfort pracy bo mniej wyboje odczuwa, i mniej gniecie glebę podczas jej uprawy, rozumiesz teraz roznice?! Nawet belarusa na oczy nie widziales a widze ze sie znasz na nim jak mało kto, chyba mam swojego mtza od 10 lat, i znam wady i zalety stozkowego mostu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MarcinBelarus
  • 0 349

Tarczki to ja już wymieniłem :D Teraz ciągnie elegancko! a i sprzegło nie jest takie samo bo porównywałem sobie z Belarusem zwykłym jak brałem swojego! ZNAWCO ;]

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.