Skocz do zawartości

Dźwignie zmiany biegów


Michciu

Przerobione dźwignie zmiany biegów w Ursusie C-385.
Pomysł i wykonanie moje.


Rekomendowane komentarze

Gość Profil usunięty

Opublikowano

i jak lepiej tak niż po drugiej stronie podłoga podobna jak u mnie :D

Odnośnik do komentarza

Wcześniej dźwignia była pośrodku między nogami. Teraz wygodniej się wsiada. Ale faktycznie, dźwignia od grup mogłaby być dłuższa.

Teraz po przeróbce ta dźwignia ma tendencję do obrotu, tzn jak się złapie za gałkę to czuć, że dźwignią obraca się, a opór stawia wodzik i wtedy wrzuca odpowiednie przełożenie. Czy w 912 też tak się dzieje? Bo jeszcze nie miałem do czynienia z taką wersją.

Odnośnik do komentarza

Przekręć tą dźwignię na lewą stronę fotela tak jak jest w zetorach. Na uwrociach jest dużo wygodniej, prawą ręką operujesz podnośnik a lewą dźwignie z "rewersem" :)

Odnośnik do komentarza

czemu zmieniłeś ?? tak jest gozej wg mnie często np jadąc zmiena sie biegi 1 szosowa na 4 polowa potem szybko 2 szosowa a tu juz tak niezrobisz ciągnik stanie :P

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v