Co widzimy na zdjęciu McCormick XTX 145 XtraSpeed?
Na zdjęciu widzimy prawdziwego konia pociągowego polskiej wsi – McCormicka XTX 145 XtraSpeed, klasyka z połowy pierwszej dekady XXI wieku (roczniki 2004-2008), który do dziś budzi respekt. Ten czerwono-szary gigant, dumnie prezentujący się na obejściu, z potężnymi oponami o solidnym bieżniku i masywnym obciążnikiem z przodu, od razu zdradza swoje przeznaczenie: ciężką robotę w polu. Pod maską drzemie pancerne, sześciocylindrowe serce FPT (dawne Iveco) o pojemności 6.7 litra, które nominalnie dostarcza około 145 KM, a w razie potrzeby potrafi wyrzucić z siebie nawet 170 KM dzięki funkcji power boost. Do tego legendarna przekładnia XtraSpeed oferująca komfortowe 32 biegi do przodu i tyłu, co pozwala precyzyjnie dobrać prędkość do każdych warunków. Blacharka wciąż trzyma fason, a dbałość właściciela o maszynę widać na pierwszy rzut oka. Nie dziwi więc, że ten model doskonale trzyma cenę – za zadbany egzemplarz trzeba dziś liczyć od 90 000 do 150 000 zł, co jest najlepszym dowodem na jego niezawodność i trwałość!

Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się