McCormick XTX 145
McCormick XTX 145 z przednim TUZem.
Co widzimy na zdjęciu McCormick XTX 145?
Na warsztat Agrofoto.pl wjeżdża prawdziwy koń pociągowy i legenda średniej półki mocy – McCormick XTX 145. Ten model, produkowany w latach 2004-2007, szybko zyskał uznanie za niezawodność i komfort pracy w polu. Pod maską drzemie sześciocylindrowy silnik Betapower o pojemności 6.7 litra, który nominalnie generuje solidne 145 KM, a z power boostem potrafi wykrzesać z siebie blisko 160 KM, niejednokrotnie zawstydzając nowsze konstrukcje. Na zdjęciu widzimy go w pełnej gotowości – z otwartymi drzwiami, jakby dopiero co zjechał z ciężkiej orki lub czekał na kolejny dzień w polu. Wzrok przyciąga masywny, czarny balast na przednim TUZ-ie, jednoznacznie sygnalizujący, że maszyna nie boi się trudnych zadań i jest przygotowana do pracy z największymi narzędziami. Szerokie opony z wyraźnym bieżnikiem i jasnymi felgami świadczą o gotowości do stawienia czoła każdemu rodzajowi gruntu. Blacharka w doskonałym stanie i ogólne schludne utrzymanie potwierdzają, że XTX 145 to wciąż ceniony sprzęt, który, mimo upływu lat, solidnie trzyma cenę. Dziś za zadbany egzemplarz trzeba liczyć od 110 do 160 tys. zł, w zależności od rocznika i wyposażenia.

Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się