Skocz do zawartości

emil355

Ursus podczas wymiany uszczelnienia wału korbowego :D wymiany oleju , filtrów itp ;)

Co widzimy na zdjęciu Ursus C-330?

Ursus C-330 z serii lekkich ciągników Ursus C-325–C-335 pracuje na placu gospodarstwa podczas czynności serwisowych, co dobrze eksponuje prostą, mechaniczną konstrukcję tej maszyny. Model ten był produkowany w latach 1967–1987 i wyposażany w dwucylindrowy silnik S-312C o pojemności 1960 cm³, rozwijający około 30 KM, co wystarcza do lżejszych prac polowych, transportu i obsługi maszyn pomocniczych. Mechaniczna skrzynia biegów 6 2 zapewnia podstawowy, ale wystarczający zakres przełożeń do prac w polu i na podwórzu, a udźwig tylnego TUZ na poziomie około 800 kg pozwala na współpracę z małymi pługami, kosiarkami czy rozsiewaczami. Masa własna Ursusa C-330 wynosi w przybliżeniu 1900 kg, co sprzyja niewielkiemu ugniataniu gleby. Na polskim rynku wtórnym zadbane egzemplarze osiągają przybliżone ceny w przedziale 15 000–30 000 zł, zależnie od stanu technicznego i wyposażenia.


Rekomendowane komentarze

Dzięki :) tak jak Piotrek14 wspomniał miałem więcej czasu to zrobiliśmy dokładnie :D .. Co do pokrywy rozrządu zdemontowaliśmy ją po to aby uszczelniacz dobrze i równowiernie wpasować w pokrywę , i po drugie baliśmy się żeby nam nie pękła pokrywa ;) więc woleliśmy ja zdjąć :) p.s wybita i wymieniona była tulejka na kole pasowym po której ślizga warga uszczelniacza była już dość zużyta ;) . Roki1212 rama cząstkowa była zdemontowana bo inaczej byśmy nie odkręcili za zębiacza koła pasowego zresztą zauważ jaki mieliśmy klucz galanty do odkręcania :D to jak tam byśmy mieli z tym kluczem się dostać :lol:

Też myślałem o tym dodatkowym założeniu łopatek na wiatrak ale potem wycofałem się w lato będzie ok a na zimę niedogrzany silnik ;) ... chłodnica jest z 2010 roku przewody wszystko ok a w poprzednie sezony nie grzał więc będzie OK :)

Dzięki Koledzy :)

Paweł za taki uszczelniacz płaciłem 10 zł w agromie ;) a za tulejkę na której pracuje uszczelniacz 9 zł ;) i też w agromie ;)je dostałem tak że koszt nie wielki a suchutko i zero oleju pod silnikiem :) .

domin też nie mam termostatu od x lat ale tyle czasu pracuje się w różnych warunkach przy różnych obciążeniach i silnik się nie przegrzewał ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v