Skocz do zawartości

Ursus C-360 3P


ursus3603pmega

-U-R-S-U-S- c360 3p w trakcie uszczelniania jeszcze trochę trzeba włożyć pracy ...


Rekomendowane komentarze

ja to mam w swojej ten profil blcha zakryty na dole i śrubkami iest blacha do niego przykręcona a brzegi przy błotnichach są wygiętę ze 2 cm i podłoga jest przykręcona do błotnika dodatkowo wyłożyłem gymolitem i nie ma żadnej dziurki żadna śrubka mi nie wypadnie a z tyłu między pochwą zwolnicy a podłogą dałem wygiętą blachę i też nie ma żadnej dziury

Odnośnik do komentarza

znaczy ja to wstawuiłem w tą dziurę blachę wygiołem i nie ma dziury i na to jest gumolit żucony jak mi pzyjdzie telefon nowy to wstawię zdjęcie jaka to jest zrobione ale to jest w 30

Odnośnik do komentarza

Trochę wysiłku zabudowanie kosztuje ale potem jest cieplej,mniej kurzu i trochę ciszej.

Trzeba było podczas remontu wymienić na atak od zetora...podobno o wyciu można zapomniećwink.png

Odnośnik do komentarza

Żeby średni ursus nie wył to podczas remontu tylnego mostu nie trzeba na chama dokręcać ataku to talerza musi być trochę luzu międzyzębnego w tedy słychać tylko silnik trochę wyję jak się jedzie 5 po drodze ale też nie dużo ;)

Odnośnik do komentarza

??a powiedz jak z tyłu zabudowałeś mniejszy hałas nie słychać tak zwolnic???

Zwolnic nigdy nie słychać bo tam jest mała prędkość, to wyje most.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v