Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Mieszalniki

Informacje o zdjęciu Mieszalnik ze śrutwonikiem


14 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Kolego mam skjolda podobnego tylko mieszalnia jest z drzwiczkami z boku bez tego na dole.

I powiem Ci że sprzęt nie do zajechania. Wymieniana była tylko uszczelka od tych drzwiczek od czasu kiedy go kupiliśmy a mamy go już z 15 dobrych lat. Włączasz i idziesz spać heh:)

No musze przyznać Ci palmę pierwszeństwa z tym transportem :D sam różne dziwne duże rzeczy woziłem ale niewiem czy nie jesteś najlepszy :D wczoraj nawet jeździłem z przyczepką ok 90km, w zakrętach na byle śliskiej drodze przyczepka bokiem szła, a tobie z tak wysokim ładunkiem pewnie bardzo przyjemnie się jechało co nie? :D

No musze przyznać Ci palmę pierwszeństwa z tym transportem :D sam różne dziwne duże rzeczy woziłem ale niewiem czy nie jesteś najlepszy :D wczoraj nawet jeździłem z przyczepką ok 90km, w zakrętach na byle śliskiej drodze przyczepka bokiem szła, a tobie z tak wysokim ładunkiem pewnie bardzo przyjemnie się jechało co nie? :D

 

Dzięki faktycznie cięzko sie jechało tym bardziej że prawie 200km jak tir mnie mijał to ja prawie stawałem w miejscu taki opór powietrza. Na początku 30,40 jechałem pozniej jak draga była równa to 70,80 na szczescie udało sie dojechac bez żadnych przygód. :D

widze po tablicach ze jestes z niedalekich moich stron..

Ciezki ten srutownik jest?

widze po tablicach ze jestes z niedalekich moich stron..

Ciezki ten srutownik jest?

Niby nie daleko ale inne województwo ;p

ile waży nie mam pojecie może coś koło 600kg najcięższy jest śrutownik.

Za taką kase też bym chętnie kupił :rolleyes:

A powiedz mi jaka jest pojemnośc mieszalnika i wysokośc?

mieszalnik chyba jest na 500kg, ale pewien nie jestem, jak ustąpią troche mrozy to zważę i powiem ile dokładnie sie mieści a wysokosc to około 210

sprzęt wypróbowany jestem jak najbardziej zadowolony :D tylko jestem zły na siebie czemu tak długo zwlekałem z kupnem!!!

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×