Skocz do zawartości

Fendt Favorit 512 C Turboshift


PronarekP5

co od czego??, wiem ze pierwszy z lewej to napęd , potem blokada i amortyzacja osi , ale od czego to niżej?? i na jakiej zasadzie działa tu napęd i blokada ze są dwie opcje załączania i na której lepiej pracować ?


Rekomendowane komentarze

Przy normalnej pracy w polu tj. orka, siew załaczać te na skręconych kołach bo po co na uwrociach przy skręcaniu naped czy blokada ma być załaczona. Tych na stałe załaczać tylko w ekstremalnych sytuacjach typu jazda z przyczepami po polu, wyciąganiu etc. bo wtedy naped jest potrzebny gdy skręcamy.

Troche informacji jak ktoś rozumie.
Odnośnik do komentarza

Widziałem ten film dużo pokazują rzeczy przydatnych przy obsłudze , tylko ze po niemiecku . Pozdrawiam

 

Ps. a od czego to niżej z tymi km/h??

Odnośnik do komentarza

Z tego filmiku niemiec, w ciągniku ma po niemiecku a i tak nie wie do czego wszystko służy :) Mimo to bardzo przydatny filmik.

Odnośnik do komentarza

Gdzie Niemiec, nazwisko nie niemieckie a raczej holenderskie(raczej każdy umie niemiecki) lub belgijskie(co już niemca tak nie umieja). Z tymi km/h to trzeba testować co to tak na prawde jest, bo nie mialy tego np. ciagniki po lifcie tzn. od numeru 3000. A wersji elektroniki bylo też pare i takie kwiatki sa czasami, że lala ;)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v