Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

To ja napisze że w naszym Nh często się włącza PB i tak w transporcie tak od 14-15 biegu przy obrotach powyżej 1500, obojętnie czy ciągniesz taczkę czy pociąg, na mniejszych biegach przy wyższych obrotach silnika. Także w orce i innych ciężkich pracach prawie cały czas jeździ na PB. Także plus jest taki że mocy jest więcej, jedynie w lekkich pracach może ciutkę więcej palić.

dziwna akcja z tym PB bo oficjalnie powinien sie właczac tylko podczas pracy na WOM i transport. u mnie w maxxumie 140 załącza sie włąsnie jak pracuje na WOM powiedzmy rozrzutnik obornika i wtedy słychac po silniku ze dostał kopa a podczas transportu to tylko w trybie auto sie załącza i tu juz nie widac tego powera :( Chciałbym zeby podczas orki sie załączał :) nawet cos kombinowałem czyli próbnowąłem na tryb transportowy załczyc ale nic to nie dało :)

Gość Adrian34966

Opublikowano

Tak jak pisałem często się włącza a w szczególności gdy ciągnik jest zimny i jedzie prosto w orkę i przyrost mocy jest naprawdę odczuwalny ale z tego co wiem może mieć to coś wspólnego z kalibracja skrzyni choć u mnie wszystko działa płynnie to następnym razem chyba serwis mi zrobi kalibracje lub ja zrobię sam i zobaczymy czy przestanie się zapalać gren power laugh.gif chodzi mi o kontrolkę od PB w NH wink.gif

Dokładnie jak duży bieg to się zapali umie w RC na C4 już świeci ;)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v