romanekdeutz 88 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Łał no nieżle mu d*pę zgniótł ;)jaka waga pługa, Jest szansa że stanie u ciebie ten zeestaw? Odnośnik do komentarza
Wacek21 35 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Jakby byl czerwony to juz bylby u Ciebie na placu pewnie Odnośnik do komentarza
pawel6485 243 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Pług jest Leciutki ok 1300kg :)a NH-da troszkę huśtało. Szansy na dzień dzisiejszy nie ma Testowany był u znajomego. NH ma 155km z power bostem 180. Radził sobie nieżle:) tylko pole 2 raz orane ... Co do ciągnika hm... fajna maszyna fajnie się pracuje tylko mało podręczna kabina to zn. rewers jest w złym miejscu nie wygodnie się zmienia kierunek jazdy , dżoj mało rozbudowany.... przyciski od ponoszenia w niewygodnym miejscu i czego brakowało to zmiany przełożeń w rewersie Ogólnie za taką kasę naprawdę fajna maszyna:) Odnośnik do komentarza
Johny66 2 Opublikowano 1 Grudnia 2011 To pług rzeczywiście lekki.No ale nie ma resora więc dlatego NH ładny. Po miniaturce myślałem że kupiłeś do Expomu i Amazonki :lol:B) Odnośnik do komentarza
snopek 0 Opublikowano 1 Grudnia 2011 europal 8 ? wg producenta zapotrzebowanie 130-180km @pawel6485 jak myślisz dał by rade ten pług z t6050 [elite] 126km a z boostem chyba 154km a jeszcze mam 2 pytania jaka wydajność i spalanie pozdr. Snopek Odnośnik do komentarza
przemek99 38 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Cyba siedzi w nim jeszcze stary podłokietnik? Odnośnik do komentarza
kiju221 17 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Po co podajesz @snopek info, że z boostem ma 154km nie wiem czy wiesz ale ta moc nie jest dostępna w czasie orki. No nieźle przysiadł ciągnik, te serie wg mnie mają źle rozłożoną masę, zresztą odpowiedniki Case'a ma ten sam problem. Odnośnik do komentarza
pawel6485 243 Opublikowano 1 Grudnia 2011 europal 8 ? wg producenta zapotrzebowanie 130-180km @pawel6485 jak myślisz dał by rade ten pług z t6050 [elite] 126km a z boostem chyba 154km a jeszcze mam 2 pytania jaka wydajność i spalanie pozdr. Snopek euroOpal 7 moim zdaniem za mało 126 km do takiej mocy 4 skiby, nie ma sensu przeciążać maszyny.... Wydajnosc nie mierzona spalanie również. Odnośnik do komentarza
pawel6485 243 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Cyba siedzi w nim jeszcze stary podłokietnik? Oj tego to ja już nie wiem Odnośnik do komentarza
boku27 226 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Dziwne Ze NH buja . Ja mam wprawdzie 4 skiby ale waga pługa 1800 kg i jest bardzo stabilny. Waha obciążnika na TUZ to 1000 kg. A co do power boostera to nieprawda że chodzi tylko w transporcie ale równiez właśnie w orce sie często włącza i to wtedy kiedy na prawdę potrzeba Odnośnik do komentarza
pawel6485 243 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Dziwne Ze NH buja . Ja mam wprawdzie 4 skiby ale waga pługa 1800 kg i jest bardzo stabilny. Waha obciążnika na TUZ to 1000 kg. A co do power boostera to nieprawda że chodzi tylko w transporcie ale równiez właśnie w orce sie często włącza i to wtedy kiedy na prawdę potrzeba Nie to ze koła odrywają się od ziemi tylko po prostu było widać iż czuje ,że coś wisi z tyłu:) Odnośnik do komentarza
kiju221 17 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Cooo? Jak to w orce? Chyba tylko Ci się kontrolka zapala bo masz zwarcie. Wytłumacz jak to jest możliwe? Przecież sami mamy PB i jakoś nigdy w orce mi się nie włączył o czymś nie wiem? Odnośnik do komentarza
pawel6485 243 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Skąd Nh wzięty? Moto-Agromax Kostomłoty Odnośnik do komentarza
boku27 226 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Cooo? Jak to w orce? Chyba tylko Ci się kontrolka zapala bo masz zwarcie. Wytłumacz jak to jest możliwe? Przecież sami mamy PB i jakoś nigdy w orce mi się nie włączył o czymś nie wiem? Tak jak pisałem często się włącza a w szczególności gdy ciągnik jest zimny i jedzie prosto w orkę i przyrost mocy jest naprawdę odczuwalny ale z tego co wiem może mieć to coś wspólnego z kalibracja skrzyni choć u mnie wszystko działa płynnie to następnym razem chyba serwis mi zrobi kalibracje lub ja zrobię sam i zobaczymy czy przestanie się zapalać gren power :lol: chodzi mi o kontrolkę od PB w NH Odnośnik do komentarza
kiju221 17 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Łee to chyba jakiś błąd kolego (choć taki błąd jest korzystny w sumie heh ). Bo u Nas nigdy taka sytuacja nie miała miejsca, a to porównywalne ciągniki jeśli nie takie same Odnośnik do komentarza
luke371 43 Opublikowano 3 Grudnia 2011 U nas w T7030 nigdy sie nie zapaliła w orce... Nawet próbowaliśmy włączyć wałek na 1000obr i gaz do tego odpowiedni ale i tak sie nie włączył . Więc masz jakiś bład. Za to w pracy z agregatem prawie non stop świeci Odnośnik do komentarza
przemek99 38 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Komp dotykowy w nim siedział , czy był bez? Odnośnik do komentarza
pawel6485 243 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Komp dotykowy w nim siedział , czy był bez? Nie nie miał kompa .widziałem u Ciebie w galerii nowy podłokietnik ,a ten miał zupełnie inny. Odnośnik do komentarza
przemek99 38 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Aha co innego. W nowym rewers w dżoju i hydraulika Odnośnik do komentarza
boku27 226 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Łee to chyba jakiś błąd kolego (choć taki błąd jest korzystny w sumie heh ). Bo u Nas nigdy taka sytuacja nie miała miejsca, a to porównywalne ciągniki jeśli nie takie same Nie jest to żaden błąd. Kolega ma 6050 RC i ma to samo. Z tego co serwis mówił zależy to właśnie od kalibracji skrzyni. Mieli mi robić na jesieni ale nie było czasu się tym zająć. A poza tym to nie świeci się cały czas tylko przeważnie gdy ma ciężej ciągnik np pod górę lub w mokrej glinie. Odnośnik do komentarza
kiju221 17 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Więc w takim razie po co ją poprawnie kalibrować? Każdy by tak chciał... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się