Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Pług jest Leciutki ok 1300kg :)a NH-da troszkę huśtało.

Szansy na dzień dzisiejszy nie ma :)

Testowany był u znajomego.

NH ma 155km z power bostem 180.

Radził sobie nieżle:) tylko pole 2 raz orane ... Co do ciągnika hm... fajna maszyna :) fajnie się pracuje tylko mało podręczna kabina to zn. rewers jest w złym miejscu nie wygodnie się zmienia kierunek jazdy , dżoj mało rozbudowany.... przyciski od ponoszenia w niewygodnym miejscu i czego brakowało to zmiany przełożeń w rewersie :)

Ogólnie za taką kasę naprawdę fajna maszyna:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

To pług rzeczywiście lekki.No ale nie ma resora więc dlatego ;) NH ładny. Po miniaturce myślałem że kupiłeś do Expomu i Amazonki :lol:B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

europal 8 ? wg producenta zapotrzebowanie 130-180km @pawel6485 jak myślisz dał by rade ten pług z t6050 [elite] 126km a z boostem chyba 154km a jeszcze mam 2 pytania jaka wydajność i spalanie pozdr. Snopek

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Po co podajesz @snopek info, że z boostem ma 154km nie wiem czy wiesz ale ta moc nie jest dostępna w czasie orki. No nieźle przysiadł ciągnik, te serie wg mnie mają źle rozłożoną masę, zresztą odpowiedniki Case'a ma ten sam problem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

europal 8 ? wg producenta zapotrzebowanie 130-180km @pawel6485 jak myślisz dał by rade ten pług z t6050 [elite] 126km a z boostem chyba 154km a jeszcze mam 2 pytania jaka wydajność i spalanie pozdr. Snopek

 

euroOpal 7 moim zdaniem za mało 126 km do takiej mocy 4 skiby, nie ma sensu przeciążać maszyny.... :) Wydajnosc nie mierzona spalanie również.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Dziwne Ze NH buja . Ja mam wprawdzie 4 skiby ale waga pługa 1800 kg i jest bardzo stabilny. Waha obciążnika na TUZ to 1000 kg. A co do power boostera to nieprawda że chodzi tylko w transporcie ale równiez właśnie w orce sie często włącza i to wtedy kiedy na prawdę potrzeba :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Dziwne Ze NH buja . Ja mam wprawdzie 4 skiby ale waga pługa 1800 kg i jest bardzo stabilny. Waha obciążnika na TUZ to 1000 kg. A co do power boostera to nieprawda że chodzi tylko w transporcie ale równiez właśnie w orce sie często włącza i to wtedy kiedy na prawdę potrzeba :)

 

Nie to ze koła odrywają się od ziemi :) tylko po prostu było widać iż czuje ,że coś wisi z tyłu:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Cooo? Jak to w orce? Chyba tylko Ci się kontrolka zapala bo masz zwarcie. Wytłumacz jak to jest możliwe? Przecież sami mamy PB i jakoś nigdy w orce mi się nie włączył :o o czymś nie wiem?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Cooo? Jak to w orce? Chyba tylko Ci się kontrolka zapala bo masz zwarcie. Wytłumacz jak to jest możliwe? Przecież sami mamy PB i jakoś nigdy w orce mi się nie włączył :o o czymś nie wiem?

Tak jak pisałem często się włącza a w szczególności gdy ciągnik jest zimny i jedzie prosto w orkę i przyrost mocy jest naprawdę odczuwalny ale z tego co wiem może mieć to coś wspólnego z kalibracja skrzyni choć u mnie wszystko działa płynnie to następnym razem chyba serwis mi zrobi kalibracje lub ja zrobię sam i zobaczymy czy przestanie się zapalać gren power :lol: chodzi mi o kontrolkę od PB w NH ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Łee to chyba jakiś błąd kolego (choć taki błąd jest korzystny w sumie heh :D). Bo u Nas nigdy taka sytuacja nie miała miejsca, a to porównywalne ciągniki jeśli nie takie same ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

U nas w T7030 nigdy sie nie zapaliła w orce... Nawet próbowaliśmy włączyć wałek na 1000obr i gaz do tego odpowiedni ale i tak sie nie włączył :D. Więc masz jakiś bład. Za to w pracy z agregatem prawie non stop świeci

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Komp dotykowy w nim siedział , czy był bez? :)

 

Nie nie miał kompa .widziałem u Ciebie w galerii nowy podłokietnik ,a ten miał zupełnie inny.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Łee to chyba jakiś błąd kolego (choć taki błąd jest korzystny w sumie heh :D). Bo u Nas nigdy taka sytuacja nie miała miejsca, a to porównywalne ciągniki jeśli nie takie same ;)

Nie jest to żaden błąd. Kolega ma 6050 RC i ma to samo. Z tego co serwis mówił zależy to właśnie od kalibracji skrzyni. Mieli mi robić na jesieni ale nie było czasu się tym zająć. A poza tym to nie świeci się cały czas tylko przeważnie gdy ma ciężej ciągnik np pod górę lub w mokrej glinie. ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.