adikpl1 257 Napisano Wrzesień 8, 2011 Zaawansowany 257 4525 Już chyba jakąś przygodę z przednim mostem w NH miałeś jeśli dobrze pamiętam? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamieniak89 31 Napisano Wrzesień 8, 2011 Zaawansowany 31 2667 Była przygoda z mostem, wiosną pękło ucho w lewym tłoku, a teraz w prawym, tłoki zostały zregenerowane z jednoczesnym dołożeniem dystansów, zobaczymy co z tego wyniknie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotruniu25 3164 Napisano Wrzesień 9, 2011 Zaawansowany 3164 13683 Ale chyba NH u was się nie nudzi.Ile teraz ma mtg? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamieniak89 31 Napisano Wrzesień 9, 2011 Zaawansowany 31 2667 Teraz ponad 2400h Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Stasiek84 2 Napisano Wrzesień 9, 2011 Zaawansowany 2 330 Może nie trzeba ciągnąć kierownicą jak już się skręt skończy, NH ma ogranicznik na osi i jak ciągnie się kierownicą to siłownik cały czas pracuje pod pełnym ciśnieniem pchając w ogranicznik. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
luke371 42 Napisano Wrzesień 10, 2011 Zaawansowany 42 1115 napewno trzymałeś na full gdy układ "syczał" i stąd te przygody Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamieniak89 31 Napisano Wrzesień 10, 2011 Zaawansowany 31 2667 @stasiek nikt na chama nie kręci kierownicą gdy już się skręci na 100% że aż wszystko jak to piszecie "syczy" ale zapewne za każdym razem jakieś oddziaływanie na tłok po pełnym skręcie jest. Teraz zostały dołożone dystanse do cylindra aby tłok nie pracował po pełnym skręcie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się