Skocz do zawartości

Zetor 7745 Turbo + Wielton + Sanok D47



Pod elewatorami.


Rekomendowane komentarze

Raczej się nie mylę. Niewiele ciągników ma dwuobwodowy układ hamulcowy (częściej spotykane w Niemczech), obecnie standardem w unii europejskiej są w ciągnikach dwuprzewodowe jednoobwodowe układy hamulcowe. Chociaż nie wykluczam że akurat w tej przyczepie jest układ dwuobwodowy. WIELTON ma w swojej ofercie wszystkie te układy, a nawet hydrauliczny układ hamulcowy.

Radzę poszukać na stronach producentów maszyn rolniczych co jest napisane na temat układów hamulcowych. Np.:

http://www.sipma.pl/page.php?content=asenizacyjne

http://www.pronar.pl/przyczepy/___t653__.html

 

A tu są patenty jeżeli komuś się chce poczytać to proszę:

http://pubserv.uprp.pl/publicationserver/Temp/ctb2mg6ro62fd60a463oldvsg0/PL121903B2.pdf

http://pubserv.uprp.pl/publicationserver/Temp/ctb2mg6ro62fd60a463oldvsg0/PL109174B1.pdf

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v