marcin200711 0 Napisano Kwiecień 16, 2011 Zaawansowany 0 156 na jakiej zasadzie działa ten siłownik? 5 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ReMeK8250 30 Napisano Kwiecień 16, 2011 Zaawansowany 30 497 Przyłączam się do pytania powyżej i czy to jest własnej roboty czy może METAL-FACH ma w ofercie taką opcje? A i te amortyzatory są do osprzętu czy do podnoszenia tylko że tutaj akurat zamontowane? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Bosman121 5 Napisano Kwiecień 17, 2011 Zaawansowany 5 325 Amortyzatory są od podnoszenia, tylko tutaj zamontowane. Siłownik jest własnej roboty. Jest on zamontowany pod rygiel ramki euro, przewody doprowadzone do kabiny (pod ten prawy pulpit) podłączone do elektrozaworu pneumatycznego, a elektrozawór podłączony pod tylne wyjście czerwonego gniazda pneumatyki dwuobiegu, ponieważ tam występuje cały czas ciśnienie powietrza. Oczywiście nie wykorzystałem wyjścia pneumatyki, lecz założyłem trójnik na przewodzie tego gniazda, by nie blokować wolnego złącza. Po załączeniu zielonego przycisku w kabinie, siłownik zwalnia rygiel, wtedy można odpiąć osprzęt, po założeniu osprzętu zwalniam zielony przycisk, a siłownik wraz z ryglem powraca na miejsce zabezpieczające osprzęt, np łyżkę. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się