marcin200711 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 na jakiej zasadzie działa ten siłownik? 5 Odnośnik do komentarza
ReMeK8250 30 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Przyłączam się do pytania powyżej i czy to jest własnej roboty czy może METAL-FACH ma w ofercie taką opcje? A i te amortyzatory są do osprzętu czy do podnoszenia tylko że tutaj akurat zamontowane? Odnośnik do komentarza
Bosman121 5 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Amortyzatory są od podnoszenia, tylko tutaj zamontowane. Siłownik jest własnej roboty. Jest on zamontowany pod rygiel ramki euro, przewody doprowadzone do kabiny (pod ten prawy pulpit) podłączone do elektrozaworu pneumatycznego, a elektrozawór podłączony pod tylne wyjście czerwonego gniazda pneumatyki dwuobiegu, ponieważ tam występuje cały czas ciśnienie powietrza. Oczywiście nie wykorzystałem wyjścia pneumatyki, lecz założyłem trójnik na przewodzie tego gniazda, by nie blokować wolnego złącza. Po załączeniu zielonego przycisku w kabinie, siłownik zwalnia rygiel, wtedy można odpiąć osprzęt, po założeniu osprzętu zwalniam zielony przycisk, a siłownik wraz z ryglem powraca na miejsce zabezpieczające osprzęt, np łyżkę. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się