Pronar 82SA

KamileX
Zaloguj się, aby obserwować  

na wystawie (dożynkach) za nim przyczepa pronara

Zaloguj się, aby obserwować  


Rekomendowane komentarze

  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 63 7766

Wygląda super! :D , zwłaszcza na tych opnach bo to chyba jakieś szersze?

Gdyby tak chodził bezawaryjnie, a tak chyba lepiej wybrac farmtraca lub farmera

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcin974
  • 25 4371
Wygląda super! :D , zwłaszcza na tych opnach bo to chyba jakieś szersze?

Gdyby tak chodził bezawaryjnie, a tak chyba lepiej wybrac farmtraca lub farmera

a z kąt wieesz ze pronary to złomy?? pewnie masz mtz'a i najezdzasz na pronara :lol: :lol:

ja swojemu ostro po garach daje (co mozesz zobaczyc na moich zdjeciach) i nie narzekam :D

ale ma duze balony z przodu

w pronarach to norma 380tki z przodu a 480tki z tyłu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 63 7766

Kolega ma takiego i troche problemów, głównie ma ze sprzęgłem ślizganiem wom i załączaniem napędu, komfort też mógł by byc lepszy daleko mu do proximy a nawet farmera, ale za 96 tys to i tak super

 

quote name='MiRol' date='Sep 3 2007, 14:41 ']ale ma duze balony z przodu

w pronarach to norma 380tki z przodu a 480tki z tyłu

 

Ale jak to się wszystko zgrywa bo ten balon z przodu jest dużo większy a tył taki sam a może i mniejszy od zwykłych 18,4, przy standardowych oponach szybko przód się zdziera, czy tu jest inne przełożenie mostu?

Jak to sprzęgło od przedniego napędu wytzymuje, czy w pronarach jest jakieś solidniejsze jak w starych mtz?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcin974
  • 25 4371
Kolega ma takiego i troche problemów, głównie ma ze sprzęgłem ślizganiem wom i załączaniem napędu, komfort też mógł by byc lepszy daleko mu do proximy a nawet farmera, ale za 96 tys to i tak super

 

Ale jak to się wszystko zgrywa bo ten balon z przodu jest dużo większy a tył taki sam a może i mniejszy od zwykłych 18,4, przy standardowych oponach szybko przód się zdziera, czy tu jest inne przełożenie mostu?

Jak to sprzęgło od przedniego napędu wytzymuje, czy w pronarach jest jakieś solidniejsze jak w starych mtz?

 

sprzegło jest tak ustawione ze musi wytrzymac B)

co do opon to ja po ponad 1200mth (prawie 3lata) to 30% opony nie mam, drą sie szybko ale mimo to mniej jak w mtz'ach :P

a co do przełozenia mostu to poprostu musi wytrzymac (jest tak ustawiony) no i mosty carraro tak sie nie zrywają jak te z mtz'ów ;]

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gigix
  • 1 259

Ten wom to naprawde denerwuje szczególnie w sieczkarni do kukurydzy jak zacznie puszczac i w belarce.Kiedys słyszałem ze wsadzali do nich jakies trefne tarcze do sprzegu wom i wymieniali na gwarancji.Podobno pomaga.Ja w swoim zdjełem spręzyne odciagajacą dzwignie przy siłowniku i Podkeciłem śrube od taśm hamujących.Prawie super.A odnosnie właczania przedniego napędu to problem jest w konstrukcji samej dzwigni właczania a nie w przekładni.Po prostu dzwignia blokuje sie w prowadnicy.Przerobiłem to na cacy.Przeniosłem w inne miejsce i działa super.Leciutko,bez problemu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 63 7766

Jak jest z komfortem? Wygodniej się pracuje jak w ursusie 5714, farmerze farmtracu czy zetorze 7340? Jak z wyciszeniem i wentylacją (nadmuchy ogrzewanie?) jest jakiś filtr w kabinie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gigix
  • 1 259

Osobiście podoba mi sie.Zbytnio nie mam z czym porownywac bo tylko same 70 km i mf255 ale jest ok.Filtr powietrza ma oczywiscie,niestety u mnie nie da sie wyłaczyyc grzania ,zawor jest chyba trefny i nie ma mowy o chłodnym powiewie ale zimą jesienia super.Ludzie narzekają na biegi.Troche dziwne bo reduktor i biegi w jednej dzwgni ale ja sie przyzwyczaiłem i lepiej mi sie pracuje niz same z 3 zakresowym reduktorem i rewersem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 63 7766
Osobiście podoba mi sie.Zbytnio nie mam z czym porownywac bo tylko same 70 km i mf255 ale jest ok.Filtr powietrza ma oczywiscie,niestety u mnie nie da sie wyłaczyyc grzania ,zawor jest chyba trefny i nie ma mowy o chłodnym powiewie ale zimą jesienia super.Ludzie narzekają na biegi.Troche dziwne bo reduktor i biegi w jednej dzwgni ale ja sie przyzwyczaiłem i lepiej mi sie pracuje niz same z 3 zakresowym reduktorem i rewersem.

 

Biegi coś jak w c330? :D , jak ze zwrotnością bo gabaryty troche to ma prawie 3 m wysokości! Dużo odstaje z komfortem jak same? Mam nadzieje że ciszej jak w 126p? :D

Czy ta przednia oś to naprawde carraro samoblokujące takie jak w nowych zetorach, czy zwykły most belkowy taki jak w starych ursusach?

W pronarze nie podoba mi się troche że wysoko się siedzi ( wygodny ten fotel?) a głowa prawie do dachu dostaje a mam 177 cm wzrostu. Da się zamówic fotelk dla pasażera/?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gigix
  • 1 259
Osobiście podoba mi sie.Zbytnio nie mam z czym porownywac bo tylko same 70 km i mf255 ale jest ok.Filtr powietrza ma oczywiscie,niestety u mnie nie da sie wyłaczyyc grzania ,zawor jest chyba trefny i nie ma mowy o chłodnym powiewie ale zimą jesienia super.Ludzie narzekają na biegi.Troche dziwne bo reduktor i biegi w jednej dzwgni ale ja sie przyzwyczaiłem i lepiej mi sie pracuje niz same z 3 zakresowym reduktorem i rewersem.

 

Biegi coś jak w c330? :D , jak ze zwrotnością bo gabaryty troche to ma prawie 3 m wysokości! Dużo odstaje z komfortem jak same? Mam nadzieje że ciszej jak w 126p? :D

Czy ta przednia oś to naprawde carraro samoblokujące takie jak w nowych zetorach, czy zwykły most belkowy taki jak w starych ursusach?

W pronarze nie podoba mi się troche że wysoko się siedzi ( wygodny ten fotel?) a głowa prawie do dachu dostaje a mam 177 cm wzrostu. Da się zamówic fotelk dla pasażera/?

W 30tce to siedziałem jak miałem 6 latek to nie wiem jak tam biegi:) , jak na moj gust to całkiem zwrotny,nie to co same ale jednak i nie wiem co ma wysokośc do zwrotnosci.Hmm komfort....moj same to juz staruszek explorer 1 generacji ale konstrukcyjnie mosty sprzegło pedały hydraulika to taka sama jak w pożniejszych rollerach a kabina podobna jak w explorerach także zakładam ze komfort tez porównywalny do nowszych a w porównaniu do pronara?godziny w polu przyjemniej mijają w pronarze,tylko jeden warunek zatyczki do uszu.w moim niepewnym miernikiem na max predkości wyszło 95 db czyli dosyc głośno ale zatyczki milutko izolują uciązliwe częstotliwości i radyjka sie spokojnie słucha.Polecam.W 126p to siedziałem raz w zyciu jak byłem pijany to nie mam porównania.Oś to nie carraro tylko typu carraro w sensie ze belkowy.Czy samoblokujący to chyba tak bo ładnie ciągnie.Wysoko i świetna widoczność.Mam 187 cm i nigdy w głowe sie nie uderzyłem po prostu wystarczy siedzenie opuscic a nie siedziec jak na kozie.dla pasazera jest taka połeczka na błotniku do siedzenia.Taka mała konkluzja ostatnio siedziałem w jakims tam landini 80 km to tam dopiero można sie połamac.strasznie.A wy nie macie co robic tylko takie wywody czytac?:D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 63 7766

To ile minimalnie w najlżejszych pracach ( zgrabiarka, załadunek turem i zworzenie bel, ) może spalic 82SA, a ile w dobrej robocie? Czy 82SA dużo mniej cieknie od 82A?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcin974
  • 25 4371
To ile minimalnie w najlżejszych pracach ( zgrabiarka, załadunek turem i zworzenie bel, ) może spalic 82SA, a ile w dobrej robocie? Czy 82SA dużo mniej cieknie od 82A?

w kopaniu buraka (srednie bociązenie) kocioł 120ł na 2dni (na styki) straczy czyli 5ha wykopie B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 63 7766

Sorki, ale ja buraka nie kopie możecie mi podac ile to spalanie wynosi na godz zegarową? Zwłaszcza w lekkich pracach?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.