Skocz do zawartości

34 komentarzy



Rekomendowane komentarze

cena w wersji podstawowej bez targowania 56tys zł, w standardzie posiada nowe ogumienie SAWA, KORMORAN, nie stosują opon bieżnikowanych :rolleyes:

Gość Bobek_Farmer

Niech dadzą nowe opony o bieżniku rolniczym. :) Mamy bieżnik szosowy w RCW i wiem, jak on sie zalepia. sad.gif Opony są właśnie Kormorana, w Wieltonie są opony bieżnikowane rolnicze marki BKT albo Bandenmarkt i się znacznie mniej zaklejają i niech pchają ziemie przed sobą, jak jest mokra. tongue.gif

Koledzy Zasław chyba jako jedyny daje opony nowe w przyczepach, a jeśli ktoś potrzebuje innej oponki to wystarczy sobie zamówić z jakimi oponkami się chce np. zamiennikiem bez dopłaty jest opona 400/65R22.5, bieżnik tzw.jodełkowy.

A co powiecie na to że jak ktoś chce opony bieżnikowane BKT to dostajesz dodatkowy rabat 1400zł. :blink:

b0gdan Ty chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem tu masz nowe gumy w standardzie a jak chcesz bieżnikowane to sprzedawca proponuje -1400zł w dół, a Ty piszesz że to jeden ch... :lol:

Gość Bobek_Farmer

Jedna sitwa z tym, że Wielton standardowo daje bieżnikowane, a za nowe jest dopłata. wink.gif

b0gdan Ty chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem tu masz nowe gumy w standardzie a jak chcesz bieżnikowane to sprzedawca proponuje -1400zł w dół, a Ty piszesz że to jeden ch... :lol:

za ta przyczepę zapłacisz powiedzmy 50k zł , powiedzmy że za Wieltona 1,4k zł mniej... i czy nie będzie jeden ch.... ja domówisz do tej drugiej nowe opony za 1,4k lub w tej pierwszej zrezygnujesz z nowych ? :P

Jak by ktoś kupował tą przyczepę z oponami Sawa to tylko z 5 rowkowymi. Te 4 rowkowe są lipne. Chodzi mi o ich żywotność. Przekonałem się o tym na własnej skórze. Przejechane do 300 tys km 5 rowkowe i 220 tys km 4 rowkowe oczywiście nie przyczepą rolniczą :P

Oj chłopcy, błędnie zakładacie nie mając zupełnie pojęcia o cenach tych przyczep. Zasław 14t na nowych oponach kosztuje katalogowo 56 000, natomiast Wielton na oponach używanych 58 100 plus ewentualna dopłata 3 000 za nowe ogumienie, więc gadacie naprawdę jak potłuczeni (nie obrażając nikogo)

To Ty kolego nie możesz zrozumieć pewnych kwestii... mi nie chodzi o cenę, tylko o sam fakt możliwości zamówienia w Zasławie nalewek i w związku z tym zejścia z ceny. gdyby nie było takiej możliwości, to OK... rozumiem, Zasław lepszy bo sprzedaje tylko porządne opony, a nie jakieś tam nalewki :P a tu tak naprawdę zwykły marketing... dajemy nowe, ale jak chcesz to zejdziemy z ceny i damy ci nalewki. Różnica w cenie pomiędzy przyczepami Wielton, Zasław, Metaltech to różnica w jakości, niezawodności, renomie, chęci zysku... niepotrzebne skreślić. jak na razie zasław ma najmniejsze doświadczenie w produkcji przyczep rolniczych... i proszę mi tu nie wyjeżdżać z tekstami że produkują je od 40 lat, bo to samo można powiedzieć o URSUSIE, że ma 80 letnie doświadczenie w produkcji ciągników :lol: Metaltech projekty przyczep dostał w spadku od niemieckiej firmy dla której produkował przyczepy na rynek niemiecki, Wielton, to jeden z liderów europejskich w produkcji naczep, a Zasław teraz odrabia zaległości...

@b0gdan

Wielton, to jeden z liderów europejskich w produkcji naczep

 

Wielton nie jest żadnym liderem Europy. Może i jest konkurencyjna i to bardzo pod względem ceny od innych marek. Ale jakością niweluję tą przewagę. I na rynku zachodnim staje się zwykłą najtańszą naczepą.

A po za tym to dobrze mówisz że jeden ch**j w przyczepach 12 t. Mi się wydaje że chwyt marketingowy to raczej w Wieltonie bo na pierwszy rzut oka to niby taniej, ale kosztem opon. A Zasław nie chce wypuszczać na rynek powiedzmy dziadostwa, a nie chwyt.

 

Ciekawostka że Zasław 12t wyposażenie standard 52.000 zł netto, natomiast Wielton 12t 47.900 zł netto z takim samym wyposażeniem po za oponami, tam nowe tu nalewki. Możliwe jest, że 12t Wielton tańszy niż Zasław a w przypadku tych przyczep 14t zupełnie odwrotnie? Żeby nikt nie wynalazł tu jakiejś aluzji, ja po prostu pytam czy na pewno tak jest 14t bo cen nie znam, a wydało mi się to dziwne.

bycie liderem, a jednym z liderów , jak to napisałem to subtelna różnica. Wielton jest w 10 największych producentów w Europie, a jest ich wcale nie tak mało, bo około 100. A co wyróżnia Zasław, jaki ma udział w produkcji naczep, przyczep? Nigdzie nie doszukałem się informacji...

damianzbr :) małe sprostowanko;

Zasław przyczep 12ton ma 2 modele, ta o którj piszesz ma długość w środku skrzyni 5200mm, borty 600+600 z słupkiem na środku i kosztuje tak jak piszesz, natomiast ta druga przyczepa 12ton ma długośc 4500mm, borty 600+800 i kosztuje 47500zł i tez ma nowe gumy :P stad te różnice B)

,,Wielton jest w 10 największych producentów w Europie,, ten tekst skopiowałeś ze strony Wieltona. Proszę cię, nie wierz we wszystko co piszą w necie... Mogę wytłumaczyć jak chcę. Jeśli ty byś produkował takie sobie ale raczej tandetne naczepy to na swojej stronie byś napisał że na rynku europejskim znajdujesz się powiedzmy na 79 pozycji ze 100? oczywistym jest że nie. Ale także byś nie napisał, że zajmujesz pierwszą pozycję. Bo media by cię zjadły i stracił byś potencjalnych klientów. A więc dziesiątka jest najbardziej pożądaną lokacją.

z tego takstu masz info o pierwszej dziesiątce? : http://www.wielton.com.pl/pub/File/Microsoft_Word_presspack_final.pdf

Te informacje zaczerpnąłem z prospektu emisyjnego, a tam bzdur pisać nie wolno, bo kończy się to sprawa w prokuraturze :P

Właśnie nie wierzę we wszystko co piszą w necie, a w szczególności Twoim postom :lol:

Gdyby Zasław nie chciał być "dziadowski", to by wcale nalewek nie montował do przyczep, a jednak je montuje :P

Dla porównania Fiat przez długie lata był w Polsce liderem sprzedaży, oczywiście się tym szczycił, jak wszyscy wiemy, produkuje gówniane samochody, ale jakoś media go nie zjadły :D

Zasław też produkuje naczepy a wielton jest przechwalony a tak pozatym przyczepa to nie prom kosmiczny żeby były potrzebne jakieś zawansowane technologie i wielkie doświadczenie.

no to polecam porównać Warfame i Pronara do Wieltona i Metaltechu :P to zobaczysz na czym polega to zaawansowanie i doświadczenie

Te informacje zaczerpnąłem z prospektu emisyjnego, a tam bzdur pisać nie wolno, bo kończy się to sprawa w prokuraturze :P

Właśnie nie wierzę we wszystko co piszą w necie, a w szczególności Twoim postom :lol:

Gdyby Zasław nie chciał być "dziadowski", to by wcale nalewek nie montował do przyczep, a jednak je montuje :P

Dla porównania Fiat przez długie lata był w Polsce liderem sprzedaży, oczywiście się tym szczycił, jak wszyscy wiemy, produkuje gówniane samochody, ale jakoś media go nie zjadły :D

 

Nie rozumiem co ma prospekt emisyjny do krótkiego, nie opartego na żadnych faktach i przykładach opisu jakiejś spółki? Po za tym, w prospekcie emisyjnym najważniejsze są dane z działu finanse. Na tym za pomocą którego zgrywasz wszystkowiedzącego na samym dole jest napisane tak: ,,Niniejsza informacja ma charakter wyłącznie promocyjny.,, Najpierw czytaj dokładnie, a później kreuj swoje zdanie <_<

Zapomniałem dodać abyś nie wierzył we wszystko. Np. gzie nie jest udowodnione za pomocą konkretnych przykładów, bądź nie jest logicznie wytłumaczone. W tamtym komentarzu skorzystałem z logicznego wytłumaczenia, więc bez obaw możesz mu dać wiarę;)

Przecież standardowo nie montuje, że chyba klient z powodu chęci zysku chce mieć ,,dziadowską,, przyczepę, to dopiero wtedy to robi.

Gdzie tu jest porównanie? Fiat no był liderem na rynku polskim pod względem sprzedaży, no i się szczycił. Co w tym dziwnego? Coś przegapiłem, Wielton w jakimś kraju jest liderem?

Nie wątpię że wielton w porównaniu z innymi produktami krajowymi tej branży jest liderem w kraju pod względem np jakości, ale np już przy ilości sprzedanego produktu, czy samej ceny pewnie mniej ciekawe miejsca zajmuje w rankingach. Na rynku europejskim jest tandetną naczepą za sensowne pieniądze i tyle... I nie wyobrażam sobie jej bycia w pierwszej 10 Europy skoro tej marki nikt nie zna od połowy szkopów w dal. A ciągane są tam tylko przez konie polskie i ostatnio spor RUS szmaty wielton ciągną.

Dane te które są nazwane promocyjnymi, znajdują się w prospekcie emisyjnym MUSZĄ być zgodne z prawdą w innym przypadku będą uznane za wprowadzanie przyszłych akcjonariuszy w błąd za co grozi kara w wysokości do 5000000 zł lub/i kara więzienia :P Ja przeczytałem dokładnie, a ty najwyraźniej nie zadałeś sobie takie go trudu <_<

No tak... Zasław daje super nowe opony (nomen omen nie nadające się do przyczep rolniczych pracujących w terenie) to nic że przyczepy mają problem ze szczelnością... noi cóż ja sie muszę bujać moim Mtaltechem na nalewkach ;) ale za to rzepak mi nie wylatuje przez dziury i nie zafajdam 3 kilometrów błotem :lol:

Ja też odnosiłem się do Twojego logicznego wytłumaczenia, ale Ty niestety nie wiesz co pisałeś :lol:

Zapewne użytkujesz kilka składów które ciągają Wieltona, a dodatkowo masz szerokie kontakty w zagranicznych firmach transportowych i spedycyjnych, a ich menadżerowie ds zaopatrzenia poinformowali Cie o jakości wyrobów marki Wielton :D

i niestety przykra wiadomość dla kolegi... przyczepy 6 i 8 ton Zasław sa dziadowskie w standardzie :D Tam dają nalewki...

A tandem 6 t Wieltona już jet PRO, taki jak 14 Zasława :lol:

no to polecam porównać Warfame i Pronara do Wieltona i Metaltechu :P to zobaczysz na czym polega to zaawansowanie i doświadczenie

Mam pronara 14 i nie mam zastrzeżeń jest szczelna hamulce ok, kipruje bez problemu, burty się nie odkształcają... jedyna awaria to właśnie opona nalewka zresztą wyszła bulwa nie bylo to uszkodzenie mechaniczne bo wyszla od środka blisko rantu felgi.


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×