Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • szymek12
  • 3 238

86 rok ja wiem czy przeżytek.. :) na sprzedaż bo schodzimy ze swiń <_< i od nowości u nas :) piszesz ze przeżytek a gorszy sprzęt masz ode mnie :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 1919 13991

Tak Piotrku Agromet Lublin ją wyprodukował :)

 

Moze i gorszy nie mówie ,że nie ;) ale nie byłbym tez tak śmiały w opiniach o moim sprzęcie na Twoim miejscu ... Bo np. z tego co widzę Twoja prasa nie sprawia wrazenia lepszej .

 

Przerzytek , nie przezytek - sam mam i dla mnie jest to lepsza alternatywa niz rolka :) Ale przyjedzie kupiec do Ciebie i zacznie wymyslac od "złomów" "przezytków" itp. bo pewnie tanio za nią nie chcesz ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymek12
  • 3 238

no cena to sie zastanawiamy moze z 6 koła.. dodam ze jeszcze mamy na sprzedaz kombajn ziemniaczany anna dwu rzędowy i Deutz-Fahra m 2580 :) dla mnie presa się nie liczy w gospodarowaniu... :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotttrek
  • 89 920

Szkoda że ja nie mam zdjęć swojej Sipmy byśmy sobie razem po oceniali te nasze przyżytki :P Panowie nie ma co się sprzeczać, ktoś potrzebuje prasę kostkę kupuję kostkę, inny potrzebuje rolująca to kupuję rolująca tak to już jest :)

Wiesz Pawle że sprzedający chce drogo sprzedać, a kupujący tanio kupić? ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymek12
  • 3 238

nie bedę przecież dla kilku świnek kupował nowej zwijarki jak juz kończymy z nimi B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XXL
  • 42 831

Takie pytanko co ta słoma taka szara, ciemna? Dużo deszczu w nią wlało???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 1919 13991

Szkoda że ja nie mam zdjęć swojej Sipmy byśmy sobie razem po oceniali te nasze przyżytki :P Panowie nie ma co się sprzeczać, ktoś potrzebuje prasę kostkę kupuję kostkę, inny potrzebuje rolująca to kupuję rolująca tak to już jest :)

Wiesz Pawle że sprzedający chce drogo sprzedać, a kupujący tanio kupić? ;)

 

 

Pierwsze słyszę :lol: :lol: :lol:

 

A kto się sprzecza ???

Ja tez sprzedałem taką prasę za 7200zł z 84 roku , a kupiłem (a raczej kupilismy) z 88 roku za 6800 zł w wręcz idealnym stanie ;)

 

 

Szymek , to powiem Ci szczerze że cena przynajmniej nie jest z kosmosu (chociaz nie oglądałem , nie znam prasy , ale tak po roczniku i stanie wizualnym myślę) . Prawda jest taka ,że te prasy (szczególnie starsze roczniki) szybko tanieją - 2 lata temu myślę ze były drozsze srednio 1500-2000 zł .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymek12
  • 3 238

Takie pytanko co ta słoma taka szara, ciemna? Dużo deszczu w nią wlało???

to jest ze zborza jarego i po tych deszczach dlatego...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.