Skocz do zawartości

Ursus



czeka na remont


Rekomendowane komentarze

Też sądzę, że to 4011. Filtr olejowy ma starego typy, niewymienny a do czyszczenia. Zegary ma okrągłe powinna mieć takie jakby w kształcie trójkąta z obrotomierzem pokazującym prędkość na danym biegu przy danych obrotach. tak jak stare Zetory miały.

U mnie w okolicy też chodzą takie 2 c-360 gorzej styrane od tej. Jedna ma we wlewie oleju wbity drewniany kołek ze szmatą, widać silnik ma zdrowy bo chyba właściciel nie musi dolewać oliwki ;)

A więc jest to Ursus C-4011 bez wątpienia. Zacznijmy od Pedało hamulca. Jest on pojedyńczy. Jedynie pedał gazu jest od C-360. Układ kierowniczy i rączka gazu ręcznego jest od C-360. Bo w 4011 układ kierowniczy miał by 2 drązki i rączka gazu ręcznego by wychodziła z Kolumny :). Pedał sprzęgła jak widać jest tez zalozony od C-360. Bo gdyby był by ryginalny z 4011 nie wpasował by sie z ramieniem wypychania drązka przy układzie kierowniczym C-360. Panel zegarów jest tez od C-360. Bo 4011 oryginalnie miała na wzór trujkąta. Światła są nowe tez od C-360 bo C-4011 i C-355 miały w ryginale malutkie światła zadko spotykane te raz. Tylne wysięgniki tez są od C-4011 ryginalne. Bo krutsze niz przy C-360. Z włąsnego doswiadczenia wiem jak nie raz urwałem swiatła podnosząc siewnik bądz klatke :) Siedzenie tez jest od C-360. C-4011 miały na wzór miski na pol zagietym plaskowniku. Silnik w ryginale jest to C-4011. Brak mocowań do tura oraz ma stare typy filtrów. Widać ze miał do nie dawna starą Kabine puszke. Bo właściciel sbie robił dodatkowe mocowania kabiny z płaskowniczków :) zeby nie trzęsło hehe. T jest C-4011 z niektorymi bajerami od C-360 tak jak i Moja 4011 ;) Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v