Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Gość Bobek_Farmer

Napisano

  • Gość Bobek_Farmer

@pioter, ale ten ma 620/70R42.:P Na 650/75R38wygląda fajnie. :rolleyes:

 

@piotrek290390 Jasio ma HCS?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Jasiupila
  • 1 698

@bobbek ile ty masz ha? Że chcesz takiego luja. My na wiosnę kupiliśmy prawie gospodarstwo(koleś zmarł, żona chciała sprzedać 100 ha i budynki ale w ostatniej chwili kuzyn zmarłego się wpierdo***) i oraliśmy takim z Kuhnem Multimasterem 122 5 skib i pługa zbytnio nie czuł ale chlał około 25 l/ha. Błoto nie błoto wszędzie przechodził, nawet fajnie się jeździło tylko te spalanie. Opony miał przód 600/R28 a tył 650/R42. Przedni TUZ dość wyposażony. Jak ktoś był w Kąkolewie na Zielonym AS to ci z Jelonka pożyczyli go na pokazy i latał on z tym samolotem Kuhna. Obecny właściciel (ten kuzyn) używa go tylko do pługa i ubija nim kiszonki na pryźmie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer

Napisano

  • Gość Bobek_Farmer

Ten Kuhn to za słaby i za mały do 7530. biggrin.gif Minimum 152, a tak dla spokojnej głowy to 182. tongue.gif Jam jest przyszły rolnik bez pola. laugh.gif

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer

Napisano

  • Gość Bobek_Farmer

Zależy od wyposażenia, ale uogólniając ponad 300 netto. :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer

Napisano

  • Gość Bobek_Farmer

Jeżeli ktoś się decyduje na John Deere to ma tego świadomość, że ciągnik swoje kosztuje...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Jasiupila
  • 1 698

Ale mów co chcesz i tak dużo pali. Ten JD i tan nie jest drogi w porównaniu do ciągników 120 konnych. 180 KM kosztuje 300 tyś a 120 KM 220-230 tyś. Czym mniejszy ciągnik tym droższy. NH jak już to T7040 ale weź NH a JD. Dzień do nocy. Niebo a ziemia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer

Napisano

  • Gość Bobek_Farmer

Drogi, bo się technicznie od nich różni, za 120KM 220 ale pewnie Comfort, a nie Premium. wink.gif Dziś rozmawiałem z wykładowca z SGGW (gość nie ma jakiejś swojej ulubionej marki). Powiedział o JD, że one może nie są jakieś bardzo technicznie rozbudowane i nie są najnowocześniejsze. Przy ich budowie korzystano ze sprawdzonych elementów tak, aby ciągnik był jednocześnie nowoczesny i funkcjonalny, a z drugiej niezawodny i charakteryzujący się wysoką jakością. Odnośnie konstrukcji ramowej, to ciągnik taki jest trudniej i drożej wyprodukować, ale jest wytrzymalszy, zwłaszcza jeżeli obciążamy znacząco przednią, jak i tylną część. Siedziałem w NH nie zachwycił mnie niczym szczególnym, kabina przeszklona, ale widoczność ze względu na maskę i błotniki nie koniecznie najlepsza. Pokrętła od klimatyzacji za operatorem, wysoko się siedzi... generalnie szału nie ma...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcin04
  • 65 737

jak czytam twoje wypowiedzi to coraz więcej mnie skłania, żeby w przyszłym roku złożyć papiery do sggw :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer

Napisano

  • Gość Bobek_Farmer

Teraz rozumiem, bo napisałeś mało zrozumiale... Używaj przecinków. biggrin.gif

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz80
  • 11 659

Drogi, bo się technicznie od nich różni, za 120KM 220 ale pewnie Comfort, a nie Premium. wink.gif Dziś rozmawiałem z wykładowca z SGGW (gość nie ma jakiejś swojej ulubionej marki). Powiedział o JD, że one może nie są jakieś bardzo technicznie rozbudowane i nie są najnowocześniejsze. Przy ich budowie korzystano ze sprawdzonych elementów tak, aby ciągnik był jednocześnie nowoczesny i funkcjonalny, a z drugiej niezawodny i charakteryzujący się wysoką jakością. Odnośnie konstrukcji ramowej, to ciągnik taki jest trudniej i drożej wyprodukować, ale jest wytrzymalszy, zwłaszcza jeżeli obciążamy znacząco przednią, jak i tylną część. Siedziałem w NH nie zachwycił mnie niczym szczególnym, kabina przeszklona, ale widoczność ze względu na maskę i błotniki nie koniecznie najlepsza. Pokrętła od klimatyzacji za operatorem, wysoko się siedzi... generalnie szału nie ma...

Przesadzasz w jeleniu To szału nie ma ...ta marka się strasznie zbłaźniła tym,że produkuje w chinach aby zredukować koszty i miedzy innymi jakość

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 196 4154

Tam wyraźnie pisze:

Türk Traktör is the only engineering centre in the world for TD/JX Series, within the

CNH Group.

Responsible for all types of improvement and development activities for these

products.

The worldwide engineering centre and the sole production centre for the

transmissions used in this range of tractors

A teraz ja bym prosił o udowodnieniu tezy, że JD robi w Chinach i sprowadza do Polski :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pioter
  • 45 4895

@mariusz masz rację, @bob nie kupuj tego chinczyka, lepiej z 5 Fotonów, przecież różnicy nie ma, bo oba z chin..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.