Gość albania846 Opublikowano 27 Września 2010 To niedługo być może będzie nr 2 tylko że nasz będzie miał 130 km i metaliczny kolor Odnośnik do komentarza
New1 17 Opublikowano 27 Września 2010 Podobają mi sie te traktory Mógłbyś coś o nim więcej napisać np. jaki silnik ,hydraulika ,skrzynia i czym on właściwie sie różni od case maxxuma (tych nowych) bo kabina identyko tylko barwy , chyba nawet ładniejsze od case Odnośnik do komentarza
funkmaster1993 13 Opublikowano 27 Września 2010 No nareszcie jakies foto Steyera Na tych ha co ostatnio śmiga czy coś doszło ? Odnośnik do komentarza
Adrianos 30 Opublikowano 28 Września 2010 no to się doczekałeś;D gratulację, czekam na full fotek z kabiny. Odnośnik do komentarza
ursus914 11 Opublikowano 28 Września 2010 Silnik CNH , 6 cyl. poj 6,6litra z common railem. pompa LS o zmiennym wydatku 117 l/m , skrzynia 17/16 (40 km/h eco) z automatyką zmiany przełożeń. Takie widoczne dla kazdego różnice to wyższy standard wyposażenia, nawet na tym zdjęciu już jeden widać: 14 świateł roboczych w standardzie ( case w full ma 10), inne filtry, detale w kabinie, oraz to czego gołym okiem nie widać- wyższa jakość montażu, co przy poziomie Austriaków jeżeli chodzi o Case oznacza już perfekcję. Czym nowsza generacja tym mniejsze różnice, lecz one ciągle występują i każdy kto się w to wgryzie bez problemu je znajdzie. No lata na 50 ha w tej chwili, chociaż coś się kroi Odnośnik do komentarza
pioter 46 Opublikowano 28 Września 2010 wyższa jakość montażu, czyli do Steyra ubierają rękawiczki, a do Case/NH nie??? gdyby to był CVT lub MT to można by mówić o wyższej jakość... Odnośnik do komentarza
Gość albania846 Opublikowano 28 Września 2010 @Pioter gdy byłeś może w fabryce bo jeśli nie to nie wiesz o co chodzi poprostu jedzie cały traktor a na końcu jest kartka czy to Steyr czy Case , a panowie w fabryce robią naprawdę dokładnie wszystko wiem bo byłem i sam mam zamiar kupić Steyr Odnośnik do komentarza
czareczek85 467 Opublikowano 29 Września 2010 Silnik CNH , 6 cyl. poj 6,6litra z common railem. pompa LS o zmiennym wydatku 117 l/m , skrzynia 17/16 (40 km/h eco) z automatyką zmiany przełożeń. Takie widoczne dla kazdego różnice to wyższy standard wyposażenia, nawet na tym zdjęciu już jeden widać: 14 świateł roboczych w standardzie ( case w full ma 10), inne filtry, detale w kabinie, oraz to czego gołym okiem nie widać- wyższa jakość montażu, co przy poziomie Austriaków jeżeli chodzi o Case oznacza już perfekcję. Czym nowsza generacja tym mniejsze różnice, lecz one ciągle występują i każdy kto się w to wgryzie bez problemu je znajdzie. No lata na 50 ha w tej chwili, chociaż coś się kroi kolego masz traktor i piszesz ze ma silnik cnh a nieprawda bo ma IVECO jezdzilem czyms takim na full wypasie skrzynia 50km/h i nic ciekawego i nie widze roznicy miedzy case i new hollandem a te zmienianie biegow na przycisk lub tryb automatyczny jest zalosne a co do tego ze pierwszy z takim wyposazeniem to nieprawda bo juz w 2008 Pan Krawczyk z miejscowości Ignalin w Warminsko-mazurskim mial full opcje z dwiema kierownicami tuzem i womem Odnośnik do komentarza
brzozak2 241 Opublikowano 30 Września 2010 nie gadaj bo automat w tej skrzyni dziala bardzo sprawnie, to ze jest za malo biegow to inna sprawa. z silnikiem to obaj po trochu macie racje, generalnie to iveco, ale jakis czas temu CNH wykupilo to marke silnikow, zaciesnilo tez zdaje sie kooperacje z Cumminsem i powstala nowa marka silnikow NEF (chyba New holland Engine Family, ale tutaj tylko mi sie o uszy obilo rozszyfrowanie tego skrotu, wiec nie jestem pewien), nie wiem czy teraz nazwa NEF jest wciaz aktualna. EDIT doszukalem sie i teraz zwa to CNH engine corporation, jak to u nich, czesto sie nazwy zmieniaja, ale nic za tym nie idzie Odnośnik do komentarza
ursus914 11 Opublikowano 12 Października 2010 Kolega Brzozak2 rozjaśnił wszystko, ja jestem zadowolony w pełni ze skrzyni, automat działa naprawdę fajnie, nie mam por. do innych automatów ale tu wszystko jest dynamicznie i płynnie. Nie ma takiej opcji zeby ktoś miał przede mną nowego multi bo one weszły do sprzedaży w listopadzie 2009... z resztą wiem od dilera, i już gazety się dwie odezwały bo chcą reportaż o nim bo to jedyny taki. Odnośnik do komentarza
Gość Bobek_Farmer Opublikowano 12 Października 2010 Skrzynia w tym Steyr'ze to odpowiednik PC? Odnośnik do komentarza
ursus914 11 Opublikowano 17 Października 2010 No właściwie nie, bo PC z tego co się nie myle to 18/6 , trzy grupy po sześć pod obciążeniem, U mnie jest podział na dwie grupy i w każdej po dwie podgrupy, i w każdej po 4 biegi pod obciążeniem ( za wyjątekiem jednej- najszybszej gdzie jest 5), a także automatyczna zmiana podgrup. Po polsku to bez wciskania sprzęgła mamy nawet 8 przełożeń do dyspozycji. skrzynia to SPS 17/16. Jedyny austraiacki wyrob z skrzynią PC w podobnej mocy to Case Puma 130. Odnośnik do komentarza
slawny 7 Opublikowano 21 Października 2010 jak sie tata odnajdowal za panelem multi? nie gubil sie? obsluge tuza masz w joysticku czy tym "dzyndzelku" czarnym?? Odnośnik do komentarza
ursus914 11 Opublikowano 24 Października 2010 Raczej nie miał problemów, tylko trudno mu się było do elektrohydraulicznych zaworów zewnętrznych przyzwyczaić a poza tym to luz. Obsługa TUZ-u na joysticku się znajduje, a wszystkie jego ustawienia dokonujemy w podłokietniku. Odnośnik do komentarza
slawny 7 Opublikowano 14 Stycznia 2011 dopiero teraz zauwazylem, dlaczego przdni tuz jest taki dokladany a nie taki fajny odlew jaki ma cale CNH? handlujesz z panem Michałem? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się