Skocz do zawartości

Steyr 6115 Profi



Nasza zabawka Dodany obrazek Pierwszy w Polsce w pakiecie Profi Dodany obrazek Agregat mały ale na razie musi wystarczyć Dodany obrazek


Rekomendowane komentarze

Silnik CNH , 6 cyl. poj 6,6litra z common railem. pompa LS o zmiennym wydatku 117 l/m , skrzynia 17/16 (40 km/h eco) z automatyką zmiany przełożeń. Takie widoczne dla kazdego różnice to wyższy standard wyposażenia, nawet na tym zdjęciu już jeden widać: 14 świateł roboczych w standardzie ( case w full ma 10), inne filtry, detale w kabinie, oraz to czego gołym okiem nie widać- wyższa jakość montażu, co przy poziomie Austriaków jeżeli chodzi o Case oznacza już perfekcję. Czym nowsza generacja tym mniejsze różnice, lecz one ciągle występują i każdy kto się w to wgryzie bez problemu je znajdzie. No lata na 50 ha w tej chwili, chociaż coś się kroi ;)

Silnik CNH , 6 cyl. poj 6,6litra z common railem. pompa LS o zmiennym wydatku 117 l/m , skrzynia 17/16 (40 km/h eco) z automatyką zmiany przełożeń. Takie widoczne dla kazdego różnice to wyższy standard wyposażenia, nawet na tym zdjęciu już jeden widać: 14 świateł roboczych w standardzie ( case w full ma 10), inne filtry, detale w kabinie, oraz to czego gołym okiem nie widać- wyższa jakość montażu, co przy poziomie Austriaków jeżeli chodzi o Case oznacza już perfekcję. Czym nowsza generacja tym mniejsze różnice, lecz one ciągle występują i każdy kto się w to wgryzie bez problemu je znajdzie. No lata na 50 ha w tej chwili, chociaż coś się kroi ;)

kolego masz traktor i piszesz ze ma silnik cnh a nieprawda bo ma IVECO jezdzilem czyms takim na full wypasie skrzynia 50km/h i nic ciekawego i nie widze roznicy miedzy case i new hollandem a te zmienianie biegow na przycisk lub tryb automatyczny jest zalosne a co do tego ze pierwszy z takim wyposazeniem to nieprawda bo juz w 2008 Pan Krawczyk z miejscowości Ignalin w Warminsko-mazurskim mial full opcje z dwiema kierownicami tuzem i womem

nie gadaj bo automat w tej skrzyni dziala bardzo sprawnie, to ze jest za malo biegow to inna sprawa.

 

z silnikiem to obaj po trochu macie racje, generalnie to iveco, ale jakis czas temu CNH wykupilo to marke silnikow, zaciesnilo tez zdaje sie kooperacje z Cumminsem i powstala nowa marka silnikow NEF (chyba New holland Engine Family, ale tutaj tylko mi sie o uszy obilo rozszyfrowanie tego skrotu, wiec nie jestem pewien), nie wiem czy teraz nazwa NEF jest wciaz aktualna.

 

EDIT

 

doszukalem sie i teraz zwa to CNH engine corporation, jak to u nich, czesto sie nazwy zmieniaja, ale nic za tym nie idzie :P

Kolega Brzozak2 rozjaśnił wszystko, ja jestem zadowolony w pełni ze skrzyni, automat działa naprawdę fajnie, nie mam por. do innych automatów ale tu wszystko jest dynamicznie i płynnie. Nie ma takiej opcji zeby ktoś miał przede mną nowego multi bo one weszły do sprzedaży w listopadzie 2009... z resztą wiem od dilera, i już gazety się dwie odezwały bo chcą reportaż o nim bo to jedyny taki.

No właściwie nie, bo PC z tego co się nie myle to 18/6 , trzy grupy po sześć pod obciążeniem, U mnie jest podział na dwie grupy i w każdej po dwie podgrupy, i w każdej po 4 biegi pod obciążeniem ( za wyjątekiem jednej- najszybszej gdzie jest 5), a także automatyczna zmiana podgrup. Po polsku to bez wciskania sprzęgła mamy nawet 8 przełożeń do dyspozycji. skrzynia to SPS 17/16. Jedyny austraiacki wyrob z skrzynią PC w podobnej mocy to Case Puma 130.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v