Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Fendt 309 Vario TMS - Konsola boczna.?

Ciągnik Fendt 309 Vario TMS manewruje na placu gospodarstwa, prezentując swoją wyjątkową wydajność dzięki mocy znamionowej wynoszącej 95 KM. Wyposażony w zaawansowaną skrzynię biegów Vario, zapewnia płynną i bezstopniową zmianę prędkości, co znacząco ułatwia operacje na ograniczonej przestrzeni. Pod maską pracuje solidny, 4-cylindrowy silnik o pojemności skokowej 4,04 litra, co gwarantuje doskonałą dynamikę oraz oszczędność paliwa. Konsola boczna, widoczna w kabinie, ułatwia intuicyjne sterowanie wszystkimi funkcjami maszyny, umożliwiając operatorowi szybkie reagowanie na zmienne warunki pracy. Dzięki tym zaawansowanym rozwiązaniom technicznym, Fendt 309 Vario TMS z łatwością współpracuje z różnymi maszynami pomocniczymi, zapewniając wydajną i niezawodną pracę w gospodarstwie.




Rekomendowane komentarze

Właśnie miałem o to samo się spytać czy ktoś używał i jak macie ustawione bo ja mam na połowie czyli 14%.A mi się wydaje ze to działa np. jedziemy z przyczepami 20ton i zakręt i zejdziemy do 10km/h to o to chodzi ze jak będzie ustawione obciążenie graniczne na te 25% to on będzie się wolno wbijał na te 43km a jeśli to obciążenie będzie ustawione na przypuśćmy 8% to powinien szybki wejść na obroty.Ale zalecone jest nic tam nie ustawiać mu tak jak przy tym całym sprzęgle pozycja 6 w głównym menu żeby nie wyłączać tego sprzęgła.Jeśli źle powiedziałem o tym obciążeniu to niech ktoś mnie poprawi :)

Z tego co tłumaczył mi serwisant przed odbiorem ciągnika wynikało by to na to, że jeśli (przykładowo) ustawimy 8% to zanim ciągnik zwolni to obroty muszą spaść o te (przykładowe) 8% ;) . Jak jest w w praktyce ? Sam niewiem :P

 

 

Chłopaki mam do was pytanie: Czy jak ustawicie sobie sami obroty to działa wam to TurboSprzęgło, tzn czy zatrzyma się wam ciągnik po wciśnięciu hamulca?

Chodzi ci o to ze jak np.ustawiasz te stałe obroty czyli w 1 funkcji menu o to ze no stop jest ustawiony na 1600obr i żeby nie spadł z tych obrotów.Stanie po naciśnięciu hamulca i nie będzie jechał jeśli masz TMS ustawiony na pedale gazu a jeśli masz ustawiony TMS na Variosticku to ciągnik stanie po naciśnięciu hamulca ale gdy go puścisz to rozwinie ta sama prędkość przed naciśnięciem a więc żeby go zatrzymać na TMS na Variosticku to trzeba właśnie Variostkick do tyłu lub do przodu w zależności od kierunku jazdy :) Jeśli źle wytłumaczyłem poprawcie mnie dlatego ze Fendta mam zaledwie 2 tygodnie i dopiero się wprawiam :)

Nie, a właściwie niezupełnie. Chciałem zapytać czy w momencie ustawienia sobie (swoich) obrotów kciukiem, czy tam w pamięci komputera(przykładowo 1500obr/min) i jadąc na joy'y (przykładowo) 5 km/h, to czy po gwałtownym wciśnięciu hamulca ciągnik stanie wam momentalnie w miejscu, czy zajdzie podobna sytuacja jakbyśmy wyłączyli Turbosprzęgło ?

Jesteście pewni ? u mnie przy 312, przy włączonym tms'ie i ustawieniu obrotów na np.1500. Po wciśnięciu gwałtownie hamulca ciągnik nie staje! Czuć tylko opór(identyczna sytuacja zachodzi gdy wyłączymy Turbosprzęgło). Prosił bym o sprawdzenie tego u kogoś posiadajacego ciągnik z serii 300-vario tms, bo jesli taka sytuacja zachodzi tylko u mnie będę musiał zgłosić to do serwisu <_<

 

Dodam tylko, że w tej sytuacji nie dotykam żadnej innej rzeczy jak tylko hamulca!


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v