Skocz do zawartości

Stabilizacja belki

Hydrauliczna stabilizacja belki mojej roboty. Mała rzecz a cieszy :lol:



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • wyrebski1
  • 38 2150

dobra robota ale możesz powiedzieć coś więcej jak to zrobiłeś lub więcej zdjęć?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • emilchaja
  • 6 419

napisz co chcesz wiedzieć dokładnie a więcej zdjęć postaram wstawić jutro ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • samex69
  • 32 753

Wcale nie taka mała! Szacunek za pomysł i wykonanie!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wyrebski1
  • 38 2150

no bo ten siłownik dołożyłeś juz do stabilizacji, którą miałeś?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • emilchaja
  • 6 419

stabilizacji nie miałem wszystko robiłem od podstaw ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 1896 13888

Ja mam fabryczną stabilizację w podobnym opryskiwaczu ale nie zdaje egzaminu ;) ile kosztowała cię przeróbka ? tzn siłownik,weze,złączki ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • emilchaja
  • 6 419

Siłownik załatwił mi znajomy ze złomu za 100 zł. weże i złączki ok.110 zł. i profil na ramę do stabilizacji 64zł za 6 metrów.Myślę że koszt nie jest duzy a praca z taką stabilizacją na pochyłościach super sprawa :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • galoni
  • 8 290

Daj więcej fotek!!!

PS. Dobra robota.

Pozdro

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bialy2005
  • 208 9382

nom fajny pomysł. u mnie jest fabryczna trapezowa, ale jakos mi to nie odpowiada takie cos byłoby lepsze :) Ale mam zajete złacze hydrauliki bo mam belke podnoszona hydraulicznie :(

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • emilchaja
  • 6 419

jutro postaram się dać jeszcze jakieś fotki :rolleyes:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jendrek
  • 121 1266

nom fajny pomysł. u mnie jest fabryczna trapezowa, ale jakos mi to nie odpowiada takie cos byłoby lepsze :) Ale mam zajete złacze hydrauliki bo mam belke podnoszona hydraulicznie :(

Możesz zamiast hydrauliki zastosować siłownik elektryczny np. Taki

:rolleyes: :rolleyes:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.