Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

Wyłącznik krańcowy WOM

Zastosowany wyłącznik krańcowy automatycznie wyłączy WOM po podniesieniu maszyny na wyznaczoną wysokość. Bardzo przydatne przy pracy z aktywnym agregatem uprawowo-siewnym. Wyłączanie można całkowicie dezaktywować dodatkowym wyłącznikiem.



13 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Aleś zaszalał z tymi włącznikami.

Rozumie że WOM masz załączany elektro-pneumatycznie co daje pole do popisu.

Najbardziej podoba mi się ten sprzężony z podnośnikiem bo użytkuję aktywny agregat i wiem jak się zachowuje wałek po podniesienu.

U mnie niestety pompa jest napędzana z wałka WOM a kompresor sporadycznie załączam, np. do hamulców przyczepy.

POZDRAWIAM.

Tak WOM jest załączany elektro-pneumatycznie, sprężarka pracuje cały czas bo przedni napęd i blokada też jest włączany elektro-pneumatycznie no i hamulce są wspomagane pneumatycznie, kiedyś wyłączałem sprężarkę ale za dużo było problemów. Właśnie przy pracy z agregatem uprawowo-siewnym aktywnym wpadłem na ten pomysł, bo za dużo trzeba było "wajhować" na każdym końcu.Teraz praca z agregatem to przyjemność. :D

To jest Zetor 6341, poprzednik Proximy

w podnośniku typu EHR to jest standard.
Wcale nie taki standart, np. Fortera nic takiego nie ma.

i wiele innytch nie jesat to standard w zadnym z ciągników z EHRem tylko z\ komputerem w którym można programować nawrovia ale to już jest full opcja w dużych maszynach a nie w małych więc 5 za pomysł

co to za wersja 6341 ze ma wom elktro-pneumatyczny ??? pierwsze słysze o takim rozwiazaniu. u mnie w 7341 jest dodatkowe reczne sprzegło do wom a tylko blokada i naped jest elktro-pnumatyczny

co to za wersja 6341 ze ma wom elktro-pneumatyczny ??? pierwsze słysze o takim rozwiazaniu. u mnie w 7341 jest dodatkowe reczne sprzegło do wom a tylko blokada i naped jest elktro-pnumatyczny

To jest ta sama wersja co 7341 tylko bez turba,u mnie też jest ręczne sprzęgło,i ty też na pewno masz na nim przycisk który włącza kontrolkę na tablicy i jednocześnie elektro-zawór,zajrzyj pod kabinę,na pewno też taki masz.Ja właśnie podpiąłem pod ten kabel te dodatkowe przyciski-na desce rozdzielczej,w tylnej lampie i ten krańcowy,kwestia odpowiedniego połączenia, i teraz nie używam wcale tej ręcznej dźwigni.zdjęcie

Jak pociągasz za dźwignię to jednocześnie włączasz elektro-zawór o ile masz to sprawne.Spróbuj pociągnąć za dźwignię jak nie masz powietrza napompowanego,poczujesz że idzie ciężej bo wtedy ciągniesz za linkę (nie zadziała siłownik) :)

Takie rozwiązanie było nawet w Zetorze 7211 którego wcześniej miałem tylko tam nie było potrzeby jeżdżenia ciągle z włączonym kompresorem,więc raczej z tego nie korzystałem.

Ja w moim zetorze 7211 w standardzie mam elektro- pneumatyczny WOM,

ale włączany jest tylko po dźwignięciu wajchy (pewnie inżynierowie mieli na myśli tylko pomoc w ,,zaciąganiu'' dźwigni), bo włącznik działa tak samo jak włącznik kontrolki do hamulca ręcznego.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×