Olekc330 3 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Skrecic ją. Czyli na końcacch masz tam takie nakretki dokreć je. One trzymaja cały ten wał Odnośnik do komentarza
wsk125ccm 11 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Na krańcach tych rur z zębami masz po obydwu stronach nakrętki (o średnicy całej rury, odkręcisz je żabą, z jednej strony jest prawy, z drugiej lewy gwint chyba). Jak je odkręcisz zostaje ci pręt (też się wykręca i go wykręć). Zdejmujesz te rury z nożami i masz zostaje ci sama przekładnia. Po obydwu stronach są podkładki kontrujące (takie z blaszkami do kontrowania śruby - nie wiem jak to fachowo nazwać). Odginasz te blaszki z podkładek i dokręcasz duże takie duuuże nakrętki, zmniejszając luz. Najlepiej jak byś to zrobił z wyczuciem, aby wałek napędzający odpowiednio się zatrybiał, bo jak za mocno dokręcisz jedną stronę, to szybciutko polecą ci łożyska od wałka napędzającego. A znając życie na nim też masz delikatny luzik Jak będziesz miał jeszcze jakieś pytania to na gg zapraszam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się