MTZ Belarus 820
 

MTZ Belarus 820

  • 4944 wyświetleń

...


Informacje o zdjęciu MTZ Belarus 820


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • qqq
  • 19 817

TUZ troszkę masywniejszy niż w starszych wersjach MTZ ale lasze to samo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • qqq
  • 19 817

np. zobaczyć ile ma udźwigu?? w danych technicznych

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lysyrolnik
  • 17 1550

Mimo wszystko i tak jest to nietrafione rozwiązanie, ponieważ po podniesieniu maszyny ciężar spada na 4 śruby trzymające podstawę siłownika, przy dużych obciążeniach i szybkiej jeździe po dziurach owe śruby mogą się wyrwać <_< Dobrym zabezpieczeniem byłby przed tym siłownik wspomagający :)

 

 

Wydaje mi się czy zbiorniki na paliwo są plastikowe? ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bialy1984
  • 0 133

 Tak zbiorniki są plastikowe. Co do podnośnika to jeszcze nie słyszałem przypadku żeby te mocowania się wyrywały na oryginalnym siłowniku. A siłowniki wspomagające można założyć bo jest na nie miejsce ale on nie będzie dźwigał wielkich ciężarów więc na pewno wystarczy. Sprawdzałem to siłownik C-110. 

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • cieszkol
  • 0 43

U mnie właśnie się urwała jedna z tych śrub i muszę zdejmować kabinę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • qqq
  • 19 817

po co kabine ??,przecież regulator wyjmujesz i podstawa wyjdzie.Te sruby nie tak łatwo wyrwać bo dodatkowo mają tulejki w środku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • caseIH1
  • 2 355

Pierwszy raz slysze zeby sie cos urwalo itp a sam niejednokrotnie przeciazalem tuz-a w mtz-cie i nic sie nie dzialo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • S-Piotr
  • S-Piotr
  • 58 1902

W moim 820 podczas rutynowej kontroli.Postanowiłem sprawdzić tylne mocowanie siłownika (po ok.100h)a tam śruby luźne,więc je wykręciłem umyłem zmywaczem otwory(gwinty)zapodałem kleju i śruby klasy 10,9.A dziś mam 1600h i siłownik wymieniony na C110.Taki patent z klejem zastosowałem do śrub od kolektora wydech. i nie poci się olej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • bestia820
  • 1 17

Zbiorniki paliwa też troszkę przerobili.

 

Zbiorniki są beznadziejne,leje się z nich jak z wiadra

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj