qqq 19 Napisano Marzec 15, 2010 Zaawansowany 19 817 TUZ troszkę masywniejszy niż w starszych wersjach MTZ ale lasze to samo Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ROLNIK7 17 Napisano Marzec 15, 2010 Zaawansowany 17 366 Zbiorniki paliwa też troszkę przerobili. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
qqq 19 Napisano Marzec 15, 2010 Zaawansowany 19 817 Podnośnik z jakim siłownikiem ?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bialy1984 0 Napisano Marzec 16, 2010 Zaawansowany 0 133 Nawet nie wiem bo nie wnikałem. A jak to można sprawdzić? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
qqq 19 Napisano Marzec 16, 2010 Zaawansowany 19 817 np. zobaczyć ile ma udźwigu?? w danych technicznych Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lysyrolnik 17 Napisano Marzec 16, 2010 Zaawansowany 17 1550 Mimo wszystko i tak jest to nietrafione rozwiązanie, ponieważ po podniesieniu maszyny ciężar spada na 4 śruby trzymające podstawę siłownika, przy dużych obciążeniach i szybkiej jeździe po dziurach owe śruby mogą się wyrwać <_< Dobrym zabezpieczeniem byłby przed tym siłownik wspomagający Wydaje mi się czy zbiorniki na paliwo są plastikowe? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bialy1984 0 Napisano Marzec 17, 2010 Zaawansowany 0 133 Tak zbiorniki są plastikowe. Co do podnośnika to jeszcze nie słyszałem przypadku żeby te mocowania się wyrywały na oryginalnym siłowniku. A siłowniki wspomagające można założyć bo jest na nie miejsce ale on nie będzie dźwigał wielkich ciężarów więc na pewno wystarczy. Sprawdzałem to siłownik C-110. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
cieszkol 0 Napisano Marzec 17, 2010 Nowicjusz 0 43 U mnie właśnie się urwała jedna z tych śrub i muszę zdejmować kabinę. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
qqq 19 Napisano Marzec 17, 2010 Zaawansowany 19 817 po co kabine ??,przecież regulator wyjmujesz i podstawa wyjdzie.Te sruby nie tak łatwo wyrwać bo dodatkowo mają tulejki w środku Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
caseIH1 2 Napisano Marzec 17, 2010 Zaawansowany 2 355 Pierwszy raz slysze zeby sie cos urwalo itp a sam niejednokrotnie przeciazalem tuz-a w mtz-cie i nic sie nie dzialo Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
S-Piotr 58 Napisano Marzec 18, 2010 S-Piotr 58 1902 W moim 820 podczas rutynowej kontroli.Postanowiłem sprawdzić tylne mocowanie siłownika (po ok.100h)a tam śruby luźne,więc je wykręciłem umyłem zmywaczem otwory(gwinty)zapodałem kleju i śruby klasy 10,9.A dziś mam 1600h i siłownik wymieniony na C110.Taki patent z klejem zastosowałem do śrub od kolektora wydech. i nie poci się olej. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bestia820 1 Napisano Październik 11, 2012 Nowicjusz 1 17 Zbiorniki paliwa też troszkę przerobili. Zbiorniki są beznadziejne,leje się z nich jak z wiadra Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się