Skocz do zawartości

dawid2009

Ferdek juz w domu :rolleyes::rolleyes:Dodany obrazek




Rekomendowane komentarze

Gratulacje! Oby się jak najlepiej sprawował:D Korbanek jest dilerem MX czy sam sobie zakładałeś ładowacz? Ile kosztuje taki ładowacz?

Odnośnik do komentarza

Nawet zgrabny ten ładowacz. Możesz rewersem grupy biegów zmieniac? Ile może kosztować przedni TUZ do tego modelu?

tylko pozazdrościć. Bezawaryjności :)

Odnośnik do komentarza

Sam MF 40tys euro netto :rolleyes: A o przedni TUZ nawet sie nie pytałem wieć nie wiem ile może kosztować :unsure:

Odnośnik do komentarza

Sami mi zaproponowali MX-a bo podobno maja na niego jakas promocje. Stoll kosztowałby netto tyle co ten MX brutto :rolleyes:

Odnośnik do komentarza

Jak myślisz ile 5425 mógłby być tańszy od twojego, a z tym turem masz rację zawsze parę groszy w kieszeni a firma też dobra tylko powinno być jeszcze tłumienie drgań. :)

Odnośnik do komentarza

Ładowacz jest wyposażony w amortyzator drgań, system mach 3 do szybkiego zapinania hydrauliki i III funkcje :rolleyes: A ceny 5425 nie znam ale myśle że była by około 10tys tansza :rolleyes: Może nawet wiecej

Odnośnik do komentarza

Gratuluje zakupu najlepszego ciągnika w klasie :)(biorąc pod uwagę stosunek cenę-wyposażenie-komfort)

Odnośnik do komentarza

Mijałem cie jak prowadziłeś ciagnik na dwupasmówce za MF jechał samochód a na przyczepce miał osprzęt do ładowacza

Odnośnik do komentarza

Heh ja jechałem samochodem z osprzętem a mój Tato prowadził ciągnik. Mam takie pytanie do użytkowników serii 5400. Do ilu obrotów w rzeczywistości kręcą sie te ciągniki bo w moim obroty dochodzą do 2400/min i przy nich ciągnik osiąga 45,4 Km/h a wolne obroty ustawione ma na 950/min. Czy tak ma być? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza

Ciekawe czy takie obroty są szkodliwe dla silnika :rolleyes: Bo jeśli nie to bym tego nie zgłaszał. Zawsze moge sobie jechać te 2200/min i 40km/h a jeśli bedzie potrzeba szybciej to przydusić :rolleyes: Ciekawe tylko jak to jest z obrotami jałowymi bo wydaje mi sie że też są za wysokie :rolleyes:

Odnośnik do komentarza

jałowe są wysokie żeby było odpowiednie ciśnienie w skrzyni-smarowanie, przynajmniej w moim.maz tez miałem 2400rpm, ale można je ograniczyć samemu na pompie.wiem z doświadczenia, w transporcie nie warto przekraczać 1900rpm.w moim przy max obrotach 2200rpm mam 38,1km/h :(

Odnośnik do komentarza

Może na zimę tak zostało ustawione ja np mam ustawione na 850 i w zimę jak odpalę to czasem muszę mu dać gazu nogą jak nie chwyci tylko ze ja mam 6 cyl i Case nie MF. A co do max obrotów to mi sie wydaje że poprostu ci nie ograniczyli ... czemu ? nie wiem ale max powinno być 40 KM/H tak jak jest w ustawach . Mój sąsiad ma 5130 i ta sama skrzynia jak moja śmiga ponad 40 KM/H a mój góra 38-39 KM/H a wiec sądzę że ma coś to wspólnego z podkręcaniem. I nie sądzę żeby miało to zły wpływ na silnik ale zresztą kto używa tak wysokich obrotów ..

Odnośnik do komentarza

Jutro akcja odśnieżanie połączona z nauka obsługi wiec zrobie wiecej fotek i je wstawie :rolleyes: Komu zależy na spalaniu wie że nie powinno sie przekraczać tych 2000 obrotów :rolleyes: ale czasami mozna zaszaleć i wyprzedzić jakis pług śnieżny hehe :lol:

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v