mf2551 10 Opublikowano 7 Lutego 2010 Gratulacje! Oby się jak najlepiej sprawował Korbanek jest dilerem MX czy sam sobie zakładałeś ładowacz? Ile kosztuje taki ładowacz? Odnośnik do komentarza
dawid2009 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Heh dzieki wielkie :rolleyes: Ładowacz mam od Korbanka. Cena 34 tys brutto z łyżka i widłami Odnośnik do komentarza
pioter 46 Opublikowano 7 Lutego 2010 ale obciążniki to na ramce z tyłu jako obciążnik powinny być... Odnośnik do komentarza
dawid2009 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 I tak właśnie bedzie ale od dealera musiałem przyjechać takim zestawem :rolleyes: Odnośnik do komentarza
mikic360 56 Opublikowano 7 Lutego 2010 Nawet zgrabny ten ładowacz. Możesz rewersem grupy biegów zmieniac? Ile może kosztować przedni TUZ do tego modelu? tylko pozazdrościć. Bezawaryjności Odnośnik do komentarza
dawid2009 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Tak rewersem moge zmieniać biegi i zakresy :rolleyes: Odnośnik do komentarza
dawid2009 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Sam MF 40tys euro netto :rolleyes: A o przedni TUZ nawet sie nie pytałem wieć nie wiem ile może kosztować :unsure: Odnośnik do komentarza
Waldek23 42 Opublikowano 7 Lutego 2010 Gratulacje sprzęt wymiata. Korbanek nie burzył się, że nie Stoll. Odnośnik do komentarza
dawid2009 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Sami mi zaproponowali MX-a bo podobno maja na niego jakas promocje. Stoll kosztowałby netto tyle co ten MX brutto :rolleyes: Odnośnik do komentarza
Waldek23 42 Opublikowano 7 Lutego 2010 Jak myślisz ile 5425 mógłby być tańszy od twojego, a z tym turem masz rację zawsze parę groszy w kieszeni a firma też dobra tylko powinno być jeszcze tłumienie drgań. Odnośnik do komentarza
damian1992 102 Opublikowano 7 Lutego 2010 Piękny ferdek, oby się jak najlepiej sprawował, bezawaryjności PS.zostawiam 5 Odnośnik do komentarza
dawid2009 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Ładowacz jest wyposażony w amortyzator drgań, system mach 3 do szybkiego zapinania hydrauliki i III funkcje :rolleyes: A ceny 5425 nie znam ale myśle że była by około 10tys tansza :rolleyes: Może nawet wiecej Odnośnik do komentarza
RedBenny 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Ładnie się prezentyje z MX :rolleyes: Bezawaryjnej życze B) Odnośnik do komentarza
b0gdan 90 Opublikowano 7 Lutego 2010 Gratuluje zakupu najlepszego ciągnika w klasie (biorąc pod uwagę stosunek cenę-wyposażenie-komfort) Odnośnik do komentarza
snopek4 4 Opublikowano 7 Lutego 2010 Mijałem cie jak prowadziłeś ciagnik na dwupasmówce za MF jechał samochód a na przyczepce miał osprzęt do ładowacza Odnośnik do komentarza
dawid2009 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Heh ja jechałem samochodem z osprzętem a mój Tato prowadził ciągnik. Mam takie pytanie do użytkowników serii 5400. Do ilu obrotów w rzeczywistości kręcą sie te ciągniki bo w moim obroty dochodzą do 2400/min i przy nich ciągnik osiąga 45,4 Km/h a wolne obroty ustawione ma na 950/min. Czy tak ma być? :rolleyes: Odnośnik do komentarza
b0gdan 90 Opublikowano 7 Lutego 2010 obroty maksymalne masz za duże, max speeda to ja robiłem 42,6 bodajże, jałowych nie pamiętam Odnośnik do komentarza
dawid2009 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Ciekawe czy takie obroty są szkodliwe dla silnika :rolleyes: Bo jeśli nie to bym tego nie zgłaszał. Zawsze moge sobie jechać te 2200/min i 40km/h a jeśli bedzie potrzeba szybciej to przydusić :rolleyes: Ciekawe tylko jak to jest z obrotami jałowymi bo wydaje mi sie że też są za wysokie :rolleyes: Odnośnik do komentarza
pioter 46 Opublikowano 7 Lutego 2010 jałowe są wysokie żeby było odpowiednie ciśnienie w skrzyni-smarowanie, przynajmniej w moim.maz tez miałem 2400rpm, ale można je ograniczyć samemu na pompie.wiem z doświadczenia, w transporcie nie warto przekraczać 1900rpm.w moim przy max obrotach 2200rpm mam 38,1km/h Odnośnik do komentarza
mikic360 56 Opublikowano 7 Lutego 2010 wrzuć więcej fotek z różnych perspektyw Dzięki Odnośnik do komentarza
New1 17 Opublikowano 7 Lutego 2010 Może na zimę tak zostało ustawione ja np mam ustawione na 850 i w zimę jak odpalę to czasem muszę mu dać gazu nogą jak nie chwyci tylko ze ja mam 6 cyl i Case nie MF. A co do max obrotów to mi sie wydaje że poprostu ci nie ograniczyli ... czemu ? nie wiem ale max powinno być 40 KM/H tak jak jest w ustawach . Mój sąsiad ma 5130 i ta sama skrzynia jak moja śmiga ponad 40 KM/H a mój góra 38-39 KM/H a wiec sądzę że ma coś to wspólnego z podkręcaniem. I nie sądzę żeby miało to zły wpływ na silnik ale zresztą kto używa tak wysokich obrotów .. Odnośnik do komentarza
dawid2009 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Jutro akcja odśnieżanie połączona z nauka obsługi wiec zrobie wiecej fotek i je wstawie :rolleyes: Komu zależy na spalaniu wie że nie powinno sie przekraczać tych 2000 obrotów :rolleyes: ale czasami mozna zaszaleć i wyprzedzić jakis pług śnieżny hehe :lol: Odnośnik do komentarza
New1 17 Opublikowano 7 Lutego 2010 Lepiej nie.. Jak już Fendt pękł to lepiej nie próbować . Chyba ze z podniesionym.. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się