Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • dawidg2
  • 30 3531

Lepiej by wyglądały jakby były 2 Pronarki. a i tak zestaw super

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Radek82
  • 0 374

przeciez ta z tylu to d-50 na pewno. ma blotniki z przodu ale mogla miec wozek zmieniony, jednak nastepnym dowodem na to ze to jest d-50 jest 5 zawiasow w bocznej burcie co w zadnej d-47 nie ma miejsca. Chyba ze ktos kombinuje i burty przerabia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • wania27
  • 1 67

moze i jest to D 50 sam nawet nie wiem bo dowód w gminie lezy juz ze 6 lat :rolleyes: bo numeru ramy nikt nie mogl odczytac, a te blotniki miala z przodu dorabiane. a wchodzi na nia z tymi zakładkami 5,5 t np.żyta a na pronarka 6tonowa 7ton

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • wania27
  • 1 67

w tytule pisalem ze to jest cgyba d47 widocznie moderator to zmienil. :rolleyes:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dybciak
  • 2 182

sprzęt fajny ale ja mam takie pytanie która z przyczep jest lepsza metal-tech czy pronar

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • wania27
  • 1 67

jak kupowalismy te z pronaru rok temu to tez byla przymiarka do tej z metal-techu cenowo zbytnio sie one nie rożniły byly w tym samym przedziale cenowym ok 30000 tys (chodzi mi o 6 - cio tonówki) a technika i jakosć wykonania to raczej jest to samo, jedyna rzecza która ich rózniła to byla instalacja hamulcowa w tej z M-T dwuobwodowa a w tej co mam jedno.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Slůnzok
  • JD1052
  • 87 1994

A ja mówie, że ta z tyłu to D 47, rama mówi wszystko.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Lampo55W
  • 0 85

jednak MT chyba jest droższa?? ma lepsze hamulce i resory paraboliczne i wykonana chyba też jest lepiej :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rocki0077
  • 0 207

Moim zdaniem jest to przyczepa D47 poniewaz ma felgi na 6 otworów na felge niż w przypadku przyczepy D 50 która ma 8 otworów

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bartekvet
  • 11 703

D-50 raczej by nie mogła być bo one raczej nie miały fabrycznych "wywrotów" Jak juz D-55 one miały wywrot i na ogół maja wpisane w dowodzie ładownosć 6t. A ja tak nawiasem obstawiam ze to D-47 :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • macius92
  • 0 242

ja tak samo mówię że jest to przyczepa D47, bo z tego co ja wiem to tylko one miały taka ramę i tak jak mówi kolega @rocki0077 ilość śrub od kół tez potwierdza to że jest to D47.

Nie rozumie jak można sugerować się ilością zawiasów w burcie :blink: , przecież to nie nowy sprzęt , oryginalne burty może się wysłużyły i założono od D 50 albo jeszcze innej ;)

PS. jak sprawuje się Case , jakie spalanie i jaka cena ? ? ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • wania27
  • 1 67

macius92 case narazie sprawuje sie bardzo dobrze, dopiero mam go cieco ponad rok ma jak narazie lekkko przezucone 200 mtg awarii zadnej jak narazie nie bylo no tylko taka blachostka jak czujnik od temperatury ale serwis (po 2 miesiacach od zgłoszenia przyjechał i wymienił ale to szczegól) brawa dla nich za błyskawiczna reakcje. tak to wszystko jest ok. spalanie wg mnie bardzo niskie jak na silnik 4,5 litra w glebokiej orce spali cos ok 10 liter na mtg. a cena w pelnym wyposazeniu z klima to 138 000 brutto rok temu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.