Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

pioter

Opublikowano

jaki masz razmiar opon???Tłumnik mógłbyc chromowany :)

mirasek

Opublikowano

No, i z podwójna końcówką ;) opony przód 13.6 R24, tył 16.9 R34 czyli niezbyt wielkie

cinek999

Opublikowano

ile zrobiłeś motogodzin i jak się sprawuje , bo mój jak narazie bez awari :)

piootr

Opublikowano

po co chromowany styknełoby zeby był przy słupku kabiny B)

mirasek

Opublikowano

Niedługo dobije dopiero do 1000 mth, więc zaganiany to on nie jest ;) ale i nie ma lekko. Dotychczas nie było z nim problemów i oby tak dalej. Wydech mógłby być przy słupku jak w nowszej serii (co dało by sie pewnie zrobić), ale już sie przyzwyczaiłem...

cinek999

Opublikowano

ja swojim juz zrobiłem 1100 mtg . wczoraj wybiłem szybe boczną to skasowli mnie 800 zł dobrze że miałem AC , a do wydechu idzie się przyzwyczajić i nie przeszkadza :)

piootr

Opublikowano

Ja tam się nie moge przyzwyczajić a najbardziej wk.... mnie że na zachodzie były z tłumikami przy słupku jako seria 43xx a korbanek dla Polaków to aby jak najtaniej kupić i dużo zarobić zresztą jak na gwarancyją naprawe przyjechali  to mieli skrzynke z całymi pierdołami odnośnie elektryki to piosało na na niej MF 4300 ;)

 

 

Ja mam troche więcej mth tzn 1358

mirasek

Opublikowano

ja swojim juz zrobiłem 1100 mtg . wczoraj wybiłem szybe boczną to skasowli mnie 800 zł dobrze że miałem AC

To uważaj na drzwi bo 2000 zł zabulisz :lol: ja nie miałem AC <_<

A tam komin, seria 4300 miała dużo lepiej wyciszoną kabine w porównaniu do 4200 :(

ktm950

Opublikowano

po co chromowany styknełoby zeby był przy słupku kabiny B)

swoją drogą, jestem wielce ciekawy, co utwierdziło konstruktorów w przekonaniu, że środek maski będzie najlepszym miejsce na tłumik :)

mirasek

Opublikowano

po co chromowany styknełoby zeby był przy słupku kabiny B)

swoją drogą, jestem wielce ciekawy, co utwierdziło konstruktorów w przekonaniu, że środek maski będzie najlepszym miejsce na tłumik :)

Hehe, tłumik jest pod maską :lol: to co wystaje to sama rura. Napewno koszty produkcji, no i generalnie najlepszy wydech (taki który zabiera najmniej mocy) to możliwie prosty i krótki... może o to chodzi? Każde "kolanko" na wydechu powoduje większego laga i utrudniony odpływ spalin co jest niekorzystne...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v