mirasek 14 Opublikowano 8 Czerwca 2007 No, i z podwójna końcówką opony przód 13.6 R24, tył 16.9 R34 czyli niezbyt wielkie
cinek999 0 Opublikowano 9 Czerwca 2007 ile zrobiłeś motogodzin i jak się sprawuje , bo mój jak narazie bez awari
mirasek 14 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Niedługo dobije dopiero do 1000 mth, więc zaganiany to on nie jest ale i nie ma lekko. Dotychczas nie było z nim problemów i oby tak dalej. Wydech mógłby być przy słupku jak w nowszej serii (co dało by sie pewnie zrobić), ale już sie przyzwyczaiłem...
cinek999 0 Opublikowano 11 Czerwca 2007 ja swojim juz zrobiłem 1100 mtg . wczoraj wybiłem szybe boczną to skasowli mnie 800 zł dobrze że miałem AC , a do wydechu idzie się przyzwyczajić i nie przeszkadza
piootr 4 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Ja tam się nie moge przyzwyczajić a najbardziej wk.... mnie że na zachodzie były z tłumikami przy słupku jako seria 43xx a korbanek dla Polaków to aby jak najtaniej kupić i dużo zarobić zresztą jak na gwarancyją naprawe przyjechali to mieli skrzynke z całymi pierdołami odnośnie elektryki to piosało na na niej MF 4300 Ja mam troche więcej mth tzn 1358
mirasek 14 Opublikowano 13 Czerwca 2007 ja swojim juz zrobiłem 1100 mtg . wczoraj wybiłem szybe boczną to skasowli mnie 800 zł dobrze że miałem AC To uważaj na drzwi bo 2000 zł zabulisz :lol: ja nie miałem AC <_< A tam komin, seria 4300 miała dużo lepiej wyciszoną kabine w porównaniu do 4200
ktm950 0 Opublikowano 14 Czerwca 2007 po co chromowany styknełoby zeby był przy słupku kabiny B) swoją drogą, jestem wielce ciekawy, co utwierdziło konstruktorów w przekonaniu, że środek maski będzie najlepszym miejsce na tłumik
mirasek 14 Opublikowano 14 Czerwca 2007 po co chromowany styknełoby zeby był przy słupku kabiny B) swoją drogą, jestem wielce ciekawy, co utwierdziło konstruktorów w przekonaniu, że środek maski będzie najlepszym miejsce na tłumik Hehe, tłumik jest pod maską :lol: to co wystaje to sama rura. Napewno koszty produkcji, no i generalnie najlepszy wydech (taki który zabiera najmniej mocy) to możliwie prosty i krótki... może o to chodzi? Każde "kolanko" na wydechu powoduje większego laga i utrudniony odpływ spalin co jest niekorzystne...
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się