Skocz do zawartości

John Deere 5080R + Warfama N218/2


mario98

dopiero 25 h ma nastukane wszystko przy wożeniu QQ


Rekomendowane komentarze

Tak JD jest mój ale nie wiem czy to premium czy nie ale podam wyposażenie. Skrzynia PowerQuad Plus 16/16, tylne ogumienie 480/70R34 przednie 380/70R24, tylny WOM trzy prędkości, dwie pary hydrauliki, klima, mechaniczne siedzisko operatora, siedzisko pasażera, oswietlenie jak widać a z tyłu po dwa swiatła w obu narożnikach, sterowanie TUZ-em i WOM-em na błotnikach, zaczep transportowy regulowany 6 pozycyjnie nieautomatyczny, obciążników nie ma, radio (dla koneserów dodam że ma świetne nagłośnienie niby dwa głośniki ale dają czadu bez zbędnych trzasków). Spalanie w okolicach 7,5 l/mth (zależy od humoru operatora czyli mnie).

Ciągnik wyniósł nieco ponad 200 tys brutto po kursie euro 4,20. To tanio bo był to egzemplarz sprowadzony przez dealera na plac i przed przywiezieniem sprzedany. Jego odpowiednik kosztuje teraz może z 10 tys więcej o ile tylko tyle. Do tego dorzucili jeszcze system Lightbar który normalnie kosztuje 6 tys.

Bardzo możliwe, że nie ma, chociaż napisałem tak bo handlowcy z JD, z którymi, miałem przyjemnośc rozmawiać, dosyć często używali tej nazwy w stosunku do R-ki z dobrym wyposażeniem. Chociaż w prospektach cała seria 5R jest nazywana ciągnikami klasy premium, więc do końca też nie wiem jak to dokładnie jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v