stefek1991 12 Opublikowano 27 Września 2009 piekna valtra rez chce miec taką;(((((( Odnośnik do komentarza
hose1818 13 Opublikowano 29 Września 2009 metalik połysk hehe... a wzięta była pod koniec stycznia. w tej chwili nie wyobrażam se pracy bez tego ciągnika. Odnośnik do komentarza
Piotrus89 3 Opublikowano 1 Października 2009 Ile już nabiłeś godzin? Ile pali w pracy z ładowaczem? W barwach Fenda .Kiedy nabyłeś? No troche inny odcień od Fendta, dużo ładniejszy . Odnośnik do komentarza
hose1818 13 Opublikowano 1 Października 2009 ma 450 godzin niedługo przegląd, a Ty ile już pyknełeś? ostatnio ładowałem makaron i go rozwoziłem tytanem 14 to mi wyszło 5.5 litra na godzinę. to chyba nie jest dużo a Tobie ile pali w ładowaczu? Odnośnik do komentarza
Piotrus89 3 Opublikowano 1 Października 2009 U nas prawie 300, wiesz co.. w samym ładowaczu nie mierzyliśmy, ale dajmy na to w żniwa, troche transportu zboża z pola, to krótkie dystanse do 2km, zwózka słomy czyli ładowanie i transport i do tego jakieś prace w podwórku, to wyszło 5 litrów. Opony masz chyba szersze niż standard do 111, nie zrywasz darni na łąkach przy ostrym skręcaniu?? W naszej sporo węższe laczki, a mimo to przy zawracaniu na łące nieraz tylko szum idzie spod opon i troche zrywa.. Odnośnik do komentarza
hose1818 13 Opublikowano 1 Października 2009 niom opony są szersze przód 480 a tył 600. na łąkach trochę się zrywa ale tylko trochę u nas koleś zwozi kulki Valtrą T131 a lacze ma 520 i 650 i mu pasuj bo łąki torfowe i ciągnik nie siada. Odnośnik do komentarza
marcin974 30 Opublikowano 2 Października 2009 Opony masz chyba szersze niż standard do 111, nie zrywasz darni na łąkach przy ostrym skręcaniu?? W naszej sporo węższe laczki, a mimo to przy zawracaniu na łące nieraz tylko szum idzie spod opon i troche zrywa.. Odwrócenie opon (tzn zmiana kół z jednej strony na drugą) w pełni załatwi sprawę -przetestowane Odnośnik do komentarza
Piotrus89 3 Opublikowano 2 Października 2009 To odnosi się do kuł tylnych więc odwrócenie na odwrócenie nie ma szans, z przodu to zrywa przy mocnym skręcaniu przy niskiej prędkości albo w miejscu tak więc podejrzewam że na to jedyna rada to łyse laczki, chociaż nie widziałem nigdny jak zachowują się opony z odwróconym protektorem. W woli ścisłości dodam że u nas są opony 420 i 520 co w przeliczeniu daje 16.9 i 20.9 czyli nie takie najwęższe Odnośnik do komentarza
hose1818 13 Opublikowano 2 Października 2009 jak ktoś ma ciągnik tylko do pracy na łąkach to może odwrócić opony to dobra opcja Odnośnik do komentarza
hose1818 13 Opublikowano 2 Października 2009 niom te łąkowe papucie to są konkretne a jaka przyczepność Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się