Skocz do zawartości

NH T6070 PC

W komplecie ze stollem, w tle belki siana.



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • kris14
  • 261 8517

A ja mam takie pytanko w sprawie zębów od krokodyla ;)

Czy po dłuższym czasie pracy w oborniku nie ma problemu z wykręceniem takich zębów?

Trzeba je wybijać? Jeśli tak to jak żeby gwintu nie uszkodzić?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamieniak89
  • 27 2667

Zęby zdjęte, bo oryginalne widły jeszcze nie doszły, niby na 1 przegląd mają być, ale tak się dobrze ładuje bo biorę na raz po 2 sztuki, a układanie stogu to już idzie jak ta lala ;) Co do wykręcania te są na tulejkach i teraz nie było problemu, a co będzie później to się okaże, w starych widłach made in garage popuszczałem nakrętkę do końca gwintu, i przez drewno uderzałem i zawsze musiały wyjść, jedne lżej inne ciężej, ale tulejki nie były oryginalne.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Olejniczek
  • 3 932

... eh :D pięknie pieknie ... jestes na bierzaco moze powiesz mi ile kosztuje T6030 w takiej wersji

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamieniak89
  • 27 2667

Wiesz on jest teraz brany, ale był zamawiany w listopadzie i cena też jest listopadowa, także o cenie 6030 nie jestem nic w stanie powiedzieć.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Retired Moderator
  • krolikNH
  • 56 5176

Majster ciągnik super, ale fotkę miejsca dowodzenia poproszę :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamieniak89
  • 27 2667

To tak tam w "kupce" mam ok 10 ha, belek wczoraj zwieźliśmy niecałe 200, juro jeszcze mała akcja bo później może jak pogoda da ;) muszę zebrać sianko skoszone. Co do foty z wnętrza normalnie mam sklerozę, może jutro nie zapomnę ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • farmerak
  • 0 648

@kamieniak89 a na jaką wysokość podnosi max. ten tur i ile ma udźwigu?

Pozdr! :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Waldek23
  • 29 1347

Mam pytanko nie związane z fotą, co się stało z galerią kolegi NIGER, bo potrzebuje fotki jego NH :o

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 754 7674
A ja mam takie pytanko w sprawie zębów od krokodyla ;)

Czy po dłuższym czasie pracy w oborniku nie ma problemu z wykręceniem takich zębów?

Trzeba je wybijać? Jeśli tak to jak żeby gwintu nie uszkodzić?

no wlasnie, i tu jest problem. ja na poczatku tez moglem ladnie leciutko odkrecic zeby ale juz po roku pracy w oborniku nie moglem odkrecic, mialem duze problemy podczas wymiany zebow, a i po dluzszym czasie zeby beda sie luzowac i bedziesz mogl ich dokrecic, tak jest u mnie. szkoda ze te zeby sa takie drogie (chyba 90 zl za szt. nie pamietam czy kute czy ciete laserowo) bo bym znow wymienil sobie wszystkie ale teraz bede wymienial chyba dopiero az sie jakis zlamie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.