Skocz do zawartości

Belarus 892



Stan licznika na dziś 2235mth koszt napraw może 100zł.


Rekomendowane komentarze

Wycieki :) och tak zanim założyłem tura miał coś 600mth wycieków nie było ale teraz to są. Cieknie z rozdzielacza od tura poci się na łączeniach skrzyni biegów lekko z pod głowicy(wada fabryczna bo prawie każdy MTZ tam cieknie) Pojawiły sie wycieki z rozdzielacza hydraulicznego. ogólnie trudno powiedzieć że cieknie mocno sie poci :) . A obrabia około 70 ha razem z C355. Belarus ma sporo pracy w oborze a i jak pojawia sie okazja dorobić to sie jedzie.

Wycieki :) och tak zanim założyłem tura miał coś 600mth wycieków nie było ale teraz to są. Cieknie z rozdzielacza od tura poci się na łączeniach skrzyni biegów lekko z pod głowicy(wada fabryczna bo prawie każdy MTZ tam cieknie) Pojawiły sie wycieki z rozdzielacza hydraulicznego. ogólnie trudno powiedzieć że cieknie mocno sie poci :) . A obrabia około 70 ha razem z C355. Belarus ma sporo pracy w oborze a i jak pojawia sie okazja dorobić to sie jedzie.

 

Bo w nich przy 50mth dokreca sie gowice i ustawia zawory bo kazdy tak ma bo inaczej z praej strony z tyu silnika bedzie sie pocil bo jest tam kanalik oleju. Trezba bylo dokrecici byo by napewno ok. A co do rozdzielacza to rozbierasz tapicerka pod kierownicą odkrecasz dekielek od niego wymieiasz uszcelkę i masz spokój raz na zawsze bo ta ruska to sie nie nadaje. Koszt uszczelki to az kilka zl. jedynie z tapicerką sie troche pomotasz ... Jesli ktos zna te ciagniki to moze duzo umilic sobie prace nimi. Np duzo osób skarzy sie na przekaznik wymieniają taśmy itp a to wystarczy j tylko podciagnąc i ona nie ma prawa sie zedrzec. Pozdro

Wiesz on nie cieknie ale wszędzie sie poci i do tego się kurz klei. Jak bym miał wszędzie uszczeli wymieniać uszczelki to musiał bym go rozebrać całego i od nowa skręcić bo olej jest na każdym łączeniu. A jeśli codzi o ten kanał z tyłu głowicy tam jest pewna wada bo kanał olejowy w bloku silnika nie jest współosiowy z kanałem olejowym w głowicy i niestety uszczelka nie jest w stanie powstrzymać tego. Jedynie po zdjęcu głowicy należy dopaować oring i skręcić ponownie ( zalecenie serwisu Pronara)

A dzisiaj pękł mi pasek klinowy. Powoli się zacznie naprawianie

To mnie sie trafiły jakieś solidne jeden ma ponad 2 tys mth z turem to pocił sie własnie w tym rogu silnika i z rozdzielacza ale obie uszczelki wymieniłem i jest opk a ten drugi to mnie zadziwia. ma ponad 350mth i jest taki suchutki ze szok. Najmniejszej plamki wyciieku. Chyba musze do mechanika sie przejechac bo coś nim nie tak :P a tak wogóle to jak za takie pieniadze to i tak super ciagniki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v