Massey Ferguson 6495

URSUSC1614
Zaloguj się, aby obserwować  

B)

Zaloguj się, aby obserwować  




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Rogeryk
  • 0 796

Kawał byka... Tylko koła ma jakies małe... 42 z tyłu i 30 z przodu powinny być...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rogeryk
  • 0 796

Co Ty gadasz... Jesli chodzi o wyposażenie u Korbanków to nie ma co nażekac bo tam zawsze wysoki standart... Np. wszystkkie MFy powyżej 100 KM mają opony Michellin i nie porównuj z oponami Michelin w NH.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • AF upada!!!!
  • brzozak2
  • 237 6092

a dlaczego nie??? akurat jesli chodzi o opony to @pioter ma racje u korbankow zawsze wciskaja te standardowe rozmiary i trzeba sie mocno uprzec by cos zmienic.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rogeryk
  • 0 796

Tylko jaki jest standart??? 540 tył i 440 przód w 100 konnym ciągniku to mało? Jeden z kumpli założył do Agrotrona 100 520 z przodu i 650 z tyłu 1000 godzin po remoncie skrzyni bo półbiegi wysiadły a teraz sprzęgło 8 tys kosztowało... Opony powinny być takie jak fabrycznie zalecane

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • gleboryjca
  • deer
  • 177 2184

Twoja teoria jest tak za***ista, że nie mam siły się, do niej ustosunkować :blink: :lol: .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • AF upada!!!!
  • brzozak2
  • 237 6092

kompletny opad szczeny :unsure: :unsure: :blink: :blink: :wacko: :wacko: :blink: :blink:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • b0gdan
  • 88 4158

za stosowanie kół bliźniaczych, to pewnie gwarancje od razu zabierają :D :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rogeryk
  • 0 796

Chcielibyście kupić ciągnik który chodził w blizniakach? Bo ja napewno nie. Większe przeciążenia skrzyni i sprzęgła są przy węższym czy szerszym ogumieniu? Czasami to lepiej jak się ciągnik zakopie jak ma coś zerwać. Kiedyś po zalaniu woduy w koła do Zetora po którymś z kolei wjeżdzie na pryzmę z przyczepą HL 8011 usłyszałem tylko hrupnięcie w tylnym moście... 2 dni zeszło na wymianę półosi bo zębatkę na niej rozszczepało...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • AF upada!!!!
  • brzozak2
  • 237 6092

ty chyba naprawdę nie miales nigdy nic wspolnego z maszynami i praca na roli. wlasnie ze poslizg bardziej zuzywa elementy ukladu napedowego takie jak mechanizm roznicowy, czy polosie. nawet jadac na wprost, a co dopiero przy skrecie, np orzac luk przy permanetnym poslizgu 15%. ciagniki sa przystosowane do tego by pracowaly "na blizniakach". poza tym pokaz mi na liczbach, ze praca na szerszym ogumieniu bardziej obciaza uklad napedowy, niz ta sama praca wykonywana tym samym sprzetem na ogumieniu o polowe wezszym (moze byc 35, 20% dowoli co sobie wybierzesz) gdy jest "miekko" w polu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rogeryk
  • 0 796

Chyba mam większe doświadczenie od Ciebie kolego... Od czego jest blokada mechanizmu różnicowego? Dlaczego np. przy pracy z ładowaczem w instrukcjach obsługi pisze by nie pracować na przednim napędzie? Czy to nie jest wtedyzwiększony uciąg? Podonie jak byś założył szersze opony. Dla mniejszego ugniatania ziemi zgodze się że bliźniaki są potrzebne ale jeśli będziesz je wykorzystywał po to by zwiększyć uciąg ciągnika o 100% to długo Ci on nie pochodzi. Uważasz że zakładanie blizniaków po to by ciagnik ciągnął większy ciężar bo na standartowym ogumieniu nie daje rady to to nie jest przeciążanie ciągnika? Kupisz ciągnik który chodził w bliźniakach? W jakiej nstrukcji obsługi pisze o tym by zakładać bliżniaki?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • b0gdan
  • 88 4158

po pierwsze nikt nie pisze, aby stosować bliźniaki w celu zwiększania uciągu. Po drugie w instrukcji tego MF-a jest opisane jakie bliźniaki stosować, po trzecie do mojego 96 KM ciągnika mogłem zamówić opony o szerokości 650, bo fabryka na takie zezwala. Co do ładowacza, to instrukcja Stoll podaje aby nie używać przedniego napędu, ale tylko przy pracach na stałych podłożach (asfalt, beton)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rogeryk
  • 0 796

no właśnie... instrukcja ładowacza! a co mówi instrukcja ciągnika? a dlaczego na twadrym podłożu? bo by szybko napęd h.... strzelił czy nie tak? Jaki masz model MFa? jak pamiętam to w 5455 nawet to standart jest 18,4 tył... Jeśli na grząskim terenie ciuągnik nie daje rady z pługiem 4 skibowym bo się kopie a jeśli założysz mu bliżniak i bedziesz pracował z tą samą prędkością 0%poślizgu a z rury ogień to to nie jest przeciążanie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • b0gdan
  • 88 4158

na twardym podłożu, ponieważ przy skręcie i obciążeniu następuje brak poślizgu kół, przez co niszczy się nie napęd (rozumiem przez to przekazanie napędu), a mechanizm różnicowy. Instrukcja ciągnika w żaden sposób nie odnosi się do ładowacza. Standard opon to pojęcie względne w zależności od rynku, np. na brytyjskim taki MF ma z tyłu 16,9 , a w innym kraju może to być 540, wszystko zależy od dystrybutora, w Polsce korbanek oferuje nawet 650, bo pozwala na to producent. Już raz napisałem: nikt tu nie twierdzi że bliźniaki mają za zadanie polepszanie uciągu...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pioter
  • 46 4895

widzię, ze co niektórzy to mają swój, lepszy świat, gdzie wszytko podparte jest własną teorią... ;)

 

 

@rogeryk w/g mojej instrukcji obsługi max szerokość opony dla 5455 jest 480/65-R28 i 600/65-R38 gdy go kupowałem to przedstawiciele w korbankowie upierali sie że nie ma bardziej odpowiednich opon do nie go jak 14,9-24 i 18,4-34 podpierali się właśnie zaleceniami producenta

kto ma rację instrukcja obsługi czy przedstawiciel z korbankowa który ma konkretny model ciągnika na placu do opchnięcia???

 

czy w/g ciebie szersza opona zwiększa tylko uciąg ciągnika???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • AF upada!!!!
  • brzozak2
  • 237 6092

mi sie nawet nie chce polemizowac z takimi zabobonami, @rogeryk wierz sobie w co chcesz, mam nadzieje, tylko ze nigdy nie bede musial z toba o sprzecie dyskutowac...

polecam jednak literature naukowa gdybys czasem sie nudzil.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • AF upada!!!!
  • brzozak2
  • 237 6092

konnym 2-skibowym <_< <_<

panowie proponuje olac tego jegomoscia i tak nic nie skuma, wiec po co strzepic klawiature

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rogeryk
  • 0 796

jak zwykle bzozak najmądrzejszy... załóż do ciapka 650-tki 3 skiby i jazda...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robertbara
  • 64 2622
Jakim pługiem będziesz orał na tych 600?

 

Ty pracowałeś kiedyś w polu? Przecież to wystarczy 50 cm szerokości skiby i bez problemu się dopasują?

 

A jeśli miałbyś orać ciągnikiem z oponami 710 to co byś zrobił, założyłbyś mu 540?

 

Ja przy oraniu łąki mieszczę się w bruzdę 40 cm na oponach 540. Można? No widocznie tak.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rogeryk
  • 0 796

A mi Deutz na 580 gniótł skibę 40cm przy pługu Atlas. każdy producent wylicza możliwości uciągu ciągnika. Zależy to od masy ciągnika i jego mocy. Co z tego że założysz mu szerokie opny jak silnik nie pozwoli osiągnąć odpowiedniej prędkości. Mój MTZ 82 ma wąskie opony i w pługu Atlas 4 skiby 40 cm, odkładnia półśruba, waga 930 kg, masa ciągnika 4000 kg opony 15,8 tył 11,2 przód chodził tą samą prędkością co Lamborghini Premium 1060 DT 106 KM 6 cylindrów w tym samym pługu i na tym samym polu. Opony siwka to 480 tył i 420 przód waga ciągnika 4600 kg. Dodam że w MTZecie można było nawet wyłączyć przedni napęd i wtedy był niewielki poślizg. Lamborghini bez włączonego napedu nawet nie ruszył z miejsca.Na łące torfowej Lamborghini na szerokich oponach nawet nie ruszył z miejsca przyczepy HL 8011 z 11 belami bo się zakopał. MTZ delikatnie tylko zerwał darninę...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sosek xu li
  • 4 1917

MTZ bez napędu szedł na lekkim poślizgu a mocniejszy Lamborghini na szerszym ogumieniu bez przodka nie ruszył z miejsca. ;) Coś tu chyba jest nie tak. Czy ty czasem czegoś nie pogmatwałeś? <_<

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rogeryk
  • 0 796

Poważnie mówie... Naprawde nie wiem skąd ta siła w tych ruskach... To sie ma chyba przełożeniem. Kolega pożyczył raz tego Atlasa do C-380 to po godzinie go odprowadził i powiedział że p.... taki pług... 30cm na korpus i chodzic nie dał rady i na dodatek olej z hydrauliki do kabiny mu poszedł a MTZ tylko w nim trącał

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • AF upada!!!!
  • brzozak2
  • 237 6092

@sosek daj se siana, przeciez po jego postach to widac ze jest dzieckiem neo, podaje sie za kogos kim nie jest, nie wiem starszego brata, wujka czy stryjka nie wazne, ale takich postow nie konstruuje dorosla osoba.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.