Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Nie to nie tak działa. To masz tak, że jak zwiększasz % to mniej pali, ale za to jest słabszy. Im bardziej zmniejszysz tym lepiej ciągnie. Od tego jest obciążenie graniczne. Od przyspieszenia masz zakresy przy Joyu i ustawianie w kompie co ile km/h na przyspieszac przy jednym pchnięciu Joya (0.1-0.5, 1.0, 1.5). Kiedyś przy prasowaniu tak dla sprawdzenia ustawiłem obciążenie graniczne na 36% to ledwo się radził z prasą hehe (te 36% to tylko by zdało egzamin jakby się jechało po szosie samym ciągnikiem. Wtedy może i by mniej spalił). A powiedz mi jak włanczasz lub wyłanczasz resorowanie osi to przycisk tylko raz wciskasz czy przytrzymujesz? I jak jeżdzisz z włączonym resorowniem to na ile %?

a to takie buty a ja odwrotnie myślałem mniej procent ,, - ,, mniej pali ale słabszy jest, ok. teraz już wiem, co do oski to zuwarzylem ostatnio jak stoisz na postoju i trzymasz przez chwile to dopiero opuszcza ale jak juz jedziesz tak trochę szybciej powyżej plus minus 6km/h to tylko wystarczy raz przycisnąć tak krotko i już się podnosi albo opada. a ile procent to dokładnie Niewinem ale cos przez 50% w transporcie z przyczepami ma on sobie ustawia twardość czy wysokość od nacisku na tylna os tzn. jak mam mały agregat to normalnie ma jakieś 50% z obciążnikiem normalnie , a z pługiem to już trochę więcej ale nie pamiętam. czym wyżej tym miekciejsza oos jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v