Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Fendt 930 + Gregoire Besson?

Ciągnik Fendt 930 Vario podczas orki na polu, współpracując z pługiem Gregoire Besson. Wyposażony w silnik MAN o mocy 296 KM i 6 cylindrach, doskonale radzi sobie z wymagającymi zadaniami, takimi jak ciągnięcie ciężkiego pługa. Bezstopniowa skrzynia biegów Vario zapewnia płynność jazdy i optymalne wykorzystanie mocy w każdych warunkach terenowych. Moc silnika umożliwia efektywną pracę na dużych powierzchniach, co czyni go idealnym wyborem do intensywnej pracy rolniczej.




Rekomendowane komentarze

raczej nikt.ale o to chodzi ze mimo wlaczonego resorowania i tak nim trzepie jak cholera.a jezeli chodzi o szczegoly usterek to np. jakas tam koncowka przy przednim zawieszeniu nie wytrzymala,wskaznik poziomu paliwa nie dzialal,uprawiajac pole,jak sie wpadlo w wieksza dziure to kabina "dobijala" do czegos i walilo.mialem uczucie ze zaraz odpadnie :lol: serwis siedzial kilka dni i usuwal wszystkie usterki.dodam jeszcze ze ten traktor firma kupila nowy wiosna tego roku

powiem tyle w porównaniu do II serii vario kabina jest wygodniejsza za sprawą pneumatycznego resorowania na poduszkach - gdy są one zużyte (a zużywają się przy intensywnej eksploatacji mniej więcej co roku) to można odczuwać nieprzyjemne trzepanie kabiną. ale co pracuje to się zużywa. W polu poduszki o wiele lepiej reagują na wstrząsy niż amortyzatory a jazda drogą jest po prostu przyjemnością. Z moich doświadczeń III serie vario uważam za najbardziej udaną.

nie wiem ktora to jest seria bo sie po prostu na tym nie znam :) tak jak napisalem traktor zakupiony wiosna tego roku.czyli jak nim pracowalem to mial jakies pol roku.wedlug mnie takie rzeczy nie powinny miec miejsca w nowym traktorze.jazda droga moze i jest przyjemnoscia ale powiedz mi gdzie wiecej czasu uzytkujesz sprzet- na drodze czy w polu??firma posiada rowniez JD ktorym duzo przyjemniej sie pracuje.przednie zawieszenie to po prostu bajka :) chociaz tez nie obylo sie bez usterek :)

ustawialme na 17 ale nie dawal rady tyle pociagnac.tak kolo 13-15 jechal.nawet jak zalozylismy mu orginalny obciaznik to jeszcze gorzej bylo.bo akurat pracowalem na bardzo mokrych polach.dosc ze dalej trzepalo to jeszcze czesciej sie zakopywal.lemken faktycznie troszke za duzy.jak podnosilem go do gory na nawrotach to traktor jechal prawie na dwoch kolach.ale totylko na poczatku bo pozniej maszyny juz nie podnosilem tylko robilem duzy luk przy nawrocie.wedlug mnie on tak skacze bo ma za krotki rozstaw osi.wielki plus ma za to u mnie za skrzynie i ten mega fajny joistik:) to mi sie na prawde podobalo.brakowalo mi tego w CATAPILARZE


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v