Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Ursus C-4011 - C-362

Ursus C-360

kaczor360
Zaloguj się, aby obserwować  

Mam pytanie ma ktoś CB-Radio w Ursusie 360????????????????
Bo chce kupić ??:)

Zaloguj się, aby obserwować  


8 komentarzy

Rekomendowane komentarze

nie wiesz jak wygladą CB- radio ?? czy co ?? bedzię chodził w transporcie ze masz CB ?? POZDRO 5

 

Wiem jak wygląda tylko źle napisałem.

Nie będzie chodzić w transporcie tylko jechałem do babci z drzewem przez miasto i mnie prawię policja złapała i postanowiłem, że sobie kupie:)

Aha jesli nie bedzie chodził w transporcie to nie wiem czy opłaca si ekupowac CB zeby przejecha kilka razy przez miasto :D bo CB sa dosc drogie :D ktos tu miał na AF "CB" traktorze tylko nie pamientam kto :D pozdrawiam

No ok sam kiedys myslalem,ale dalem sobie spokuj,ale czy cos wogule uslyszysz w trakcie jazdy? Bo Cb radio sluzy glownie zeby zmiejszyc predkosc,a c-360 chyba nie przekracasz dozwolonej predkosci?

 

 

 

Ps:Ladna C-360:D

Aha jeśli nie będzie chodził w transporcie to nie wiem czy opłaca się kupowac CB żeby przejechał kilka razy przez miasto :D bo CB są dość drogie :D ktoś tu miał na AF "CB" traktorze tylko nie pamiętam kto :D pozdrawiam

 

Wiem, że nie chodzi w transporcie ale czasami jak jadę na pole to czasami muszę jechać ulicą np. koło Della mam jedno pole(4,5hektara) i tam muszę jechać ulicą, a tam już czasami policja jeździ i muszę uważać.

No ok sam kiedyś myślałem, ale dałem sobie spokój,ale czy coś wo gule usłyszysz w trakcie jazdy?

 

Usłyszy. Mój wujo kupił do samochodu i powiedział żebym ja sobie kupił. :P Bo u mnie zaczęło policji jeździć koło Della mam pole 4,5 hektara i tam czasami gnojówkę wożę i muszę wiedzieć czy policja nie ma czy jest. Jak jadę na to pole to mi serce wali jak piorun.

 

Dzięki zając1

jeśli masz zarejestrowany , ubezpieczenie , sprawne światła i hamulce To ci mogą naskoczyć :D a prędkości zapewne nie przekroczysz "60" :D :D

 

To co piszesz to wszystko ma. Ale jak jadę z beczką gnojówki i zapach jest to zatrzymają mnie. :P

 

połączone

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.