Skocz do zawartości

Ares 710 -Szarpanie sprzęgła


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zakupiłem ciągnik Ares 710 RZ 99r chciałem się zaptać co do sprzęgła ponieważ jest bardzo delikatne i jak się za szybko puszcza to ciągnik szarpie przy ruszaniu i nie wiem czy tak powinno byc bo na prawdę trzeba bardzo powoli puszczać sprzęgło żeby normalnie ruszyć. Chciałem się jeszcze zapytać jaki olej lać do skrzyni i ile go wchodzi renia ma 4 półbiegi i elektryczną zmianę biegów z szosowych na polne w ciągniku siedzi silnik JD na turbinie 145 km i też chciałbym żeby ktoś wypowiedział się na temat oleju do tego silnika. Z góry dziękuje i pozdrawiam :)

Opublikowano

To może być to co w moim MF było (ta sama skrzynia biegów) czyli pompa hydrauliki traci już powoli ciśnienie i przez to podszarpuje. Chociaż w moim na nowej pompie też całkiem szybko puścić nie można, Hydrauliczne sprzęgło trochę inaczej działa niż zwykłe ;-)

Opublikowano

Cześć wam trochę czytałem na forum o tym samym problemie czyli o sprzegle podczas ruszania szarpie do przodu dla mnie i do tylu nawet szarpie aż metaliczny dźwięk wydaję . tylko nie wiem gdzie są te zaworki przy cewce zeby je oczyścić.  Ma może ktoś jakieś zdjecie gdzie to się rozbiera????

Opublikowano

Arturukas napisał:

Cześć wam trochę czytałem na forum o tym samym problemie czyli o sprzegle podczas ruszania szarpie do przodu dla mnie i do tylu nawet szarpie aż metaliczny dźwięk wydaję . tylko nie wiem gdzie są te zaworki przy cewce zeby je oczyścić.  Ma może ktoś jakieś zdjecie gdzie to się rozbiera????

szarpie przy ruszaniu z rewersu czy sprzęgła nożnego?

Opublikowano

Witam od niedawna posiadam aresa 735 sprzęgło u mnie też szarpie, zachowywało się że ciągnik zaczął ruszać potem stawał i szarpał a na wysokich obrotach z maszyną w ziemi ruszał normalnie sprzęgło w trakcie jazdy nie ślizga się. W trakcie zakupu byłem pewien że tłumnik drgań na kole zamachowym jest uszkodzony i jestem w trakcie wymiany, ale postanowiłem również wymontować kosz sprzęgłowy i co się okazało. Pierścienie teflonowe spii shift i tulejka ok, tarczki przekładki ok, lużna rurka na mikropompce od pomiaru ciśnienia ( może uciekało tam ciśnienie). Wymontowałem też przystawką napędu i okazało się żę pierścienie są całe łożyska stożkowe wizualnie są ok ale tulejka w której idzie ciśnienie jest z jednej strony wyrobiona i to podejrzewam za główną przyczynę utraty ciśnienia, tulejka i pierścienie z łożyskami i uszczelnienia do przystawki nowe, a w koszu sprzęgła nowe pierścienie teflonowe i uszczelniać w docisku kosza.  poskładam i zobaczę jaki będzie efekt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v