Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam użytkowników tej strony mam problem z moja sieczkarnia ponieważ rozlecialy mi się łożyska pod elektromagnesem i prosił bym o pomoc jak to ustrój sto rozebrać cały schemat albo rady jeśli ktoś coś wie proszę pilna sprawa z góry dziękuję.

Opublikowano

bardzo proste to jest ściągasz to całe ustrojstwo z kombajnu odkręcasz 4 śrubki wyciągasz segera zbijasz pierwsze koło później masz pierscien dystansowy odkrecasz go  i tak po kolei pózniej masz z drugiej strony tez seger zbijasz wszystko i gitara

Opublikowano

Witam Panowie i Panie mam problem, nie wielki ale za to bardzo ważny mam prośbę do osób które posiadają takiego jelonka z sieczkarnią o podeslanie jeśli możecie zdjęcie jak wygląda u was zamotowany ten elektromagnes, co gdzie jest podjęte (czujniki, kable) jak jest przykręcone obudowy bo niewiem czy nie zgubiłem jakiś części bardzo był bym wdzieczny o takie zdj ;)

Opublikowano

witam

mnie też czeka wymiana łożysk  na elektromagnesie , chciałem zapytać ile tam jest łożysk bo kompletnie nie wiem z której strony zacząć rozbierać na tym kole pasowym co idzie napęd z silnika pewnie jest jedno łożysko i co dalej

Opublikowano

Panowie zrobiliscie te lozyska elektromagnesu ? Jeśli mozecie to napiszcie jakie numery lozysk sa tam potrzebne , przyjezdza do mnie mechanik po niedzieli i musze się zaopatrzyć w części zanim przyjedzie.

Mam katalog części od jd1075 ale nie ma tam napedu sieczkarni na elektromagnes ...

Opublikowano

ja mam takie sprzeglo w new holland tc 54  rozebrane bo mi sie slizga  i zuzycia wielkiego nie widze i nie wiem co z tym robic  czy naprawiac jakos czy kupic nowe ale gdzie i za ile  ale lozyska tam widze i jak chcesz to moge numery odczytac

 

 

 

Opublikowano

Jak możesz to poprosze , ale czy beda takie same jak w jd ?

A co do twojego problemu to spróbuj dokładnie wymyc rozpuszczalnikiem to sprzęgło , a jak nie pomoze to jeśli sa podkładki dystansowe to możesz jedna wyjąć albo zamienić ta co jest na ciensza aby skrócić dystans żeby mocniej zasprzeglalo. 

Miałem tak w sprzegielku klimy , było tam kilka takich cienkich jak papier dystansowych podkładek , wyjalem jedna i klima śmiga już drugi sezon. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v